  • 1. Data: 2010-03-14 17:29:42
    Temat: Re: Master card credit w BPH zniknąl z systemu Sezam
    Od: Michał <b...@b...pl>

    W dniu 2010-03-06 12:49, Michał pisze:
    > Witam,
    > miałem ci ja karte kredytowa MasterCard w BPH od jakis kilku lat.
    > Używałem sobie grzecznie, spłacałem w terminie, wszystko miodzio. Aztu
    > nagle w połowie lutego, karta automagicznie zniknęła z calym rachunkiem
    > z systemu Sezam. Powiadomiony poprzez infolinię Sezam, bank powinien
    > chyba coś z tym faktem zrobić. A tu Gucio. Mija juz 3 tydzień i karty
    > jak nie ma tak nie ma. W tej sytuacji spłata karty jest wyjątkowo
    > upierdliwa! Bo aby dowiedziec sie o zadłuzenie i numer rachunku karty,
    > musisz ciagle dzwonic do centrum rozliczeniowego kart.
> [...]

    Jak myślicie, po ponad miesiącu od daty zgłoszenia problemu, karta jest
    czy nie ?

    Oczywiscie , że nadal w systemie jej nie ma. Pozdrawiam, tych którzy
    chcieliby zdecydować się na ten bank. Obecnie trwa łączenie systemu
    informatycznego GE i BPH. I to jest efekt tej migracji, tylko dlaczego
    ja cierpię na tym?!

    Michał