  • 1. Data: 2011-03-30 10:55:56
    Temat: Eurobank - problem z przelewami wewnętrznymi
    Od: luc <b...@g...net>

    Narobili bajerów ostatnio, to teraz podstawowe funkcje nie działają.

    Chciałem dziś posłać kasę na spłatę KK w innym banku. Przelewy
    wewnętrzne tkwią w blokadach, nie da się więc kasy wypchnąć na
    zewnątrz. Na moje pytanie, co się dzieje odpisali:

    ========================
    Uprzejmie informujemy, że w dniu 30-03-2011 występują opóźnienia w
    zaczytywaniu informacji w serwisie eurobank online ze względu na brak
    synchronizacji danych w systemach informatycznych. Problem jest znany
    Bankowi i obecnie trwają prace nad jego rozwiązaniem. Prosimy o
    sprawdzenie stanu konta w godzinach późniejszych.

    Za powstałe niedogodności przepraszamy.
    ========================

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2011-03-30 11:44:35
    Temat: Re: Eurobank - problem z przelewami wewnętrznymi
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Mar, 12:55, luc <b...@g...net> wrote:
> [...]
    > Bankowi i obecnie trwają prace nad jego rozwiązaniem. Prosimy o
    > sprawdzenie stanu konta w godzinach późniejszych.

    Fajno....
    Tylko co z pominieta w ten sposób sesja elixiru?

    Co do bajerów - jest pełno rzeczy, a brak najprostszej opcji - mamy
    odbiorce i chcemy sprawdzic historie transakcji.
    podobnie w przypadku przelewów przychodzacych.
    ogólnie - brak opcji przeszukiwania po nazwie odbiorcy czy nadawcy i
    po całym czy części, numeru konta.

    Przynajmniej ja sie powyższych ni edoszukałem.

  • 3. Data: 2011-04-09 17:16:31
    Od: "K.B." <...@w...pl>

    Witam
    Jak z przelewami wewnętrznymi ????
    u mnie wisza dwa od 28.03 :(
    oczywscie w oddziale ich niewidzą a ja je widze
    i dupa zbita w jakiejś bliżej nieokreślonej przyszlości miały dokonać żywota
    w tu widze że u mnkie to one w najlepsze sobie zyją .

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-04-09 17:39:04
    Temat: Odp: Eurobank - problem z przelewami wewnętrznymi
    Od: "Ya" <jmg@USUN_TOg.pl>

    Generalnie Eurobank ostatnio daje ciała. Przetrzymywanie przelewów, składane po
    północy przelewy są
    realizowane z datą wsteczną (sprzed północy), brak naliczania odsetek w związku z
    tym. Coraz
    bardziej kombinują i niestety coraz bardziej na minus. Szkoda, bo swego czasu bank
    zapowiadał się
    ciekawie. Czar prysł.
    Z kolei uchodzący jakiś czas temu za totalną porażkę informatyczną Polbank (obsługa
    rachunków przez
    internet) nawet jakoś sobie radzi. I co by nie pisać, ma lepszą ofertę niż swego
    czasu Eurobank.