  • 1. Data: 2011-03-30 10:35:44
    Temat: Polbank i zwrot 6zł za Konto Mistrzowskie
    Od: "Sinus " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy komuś z Was Polbank oddał 6zł za prowadzenie konta?

    Wg regulaminu, pod warunkiem wykonania min. 5 transakcji bezgotówkowych opłata
    za prowadzenie konta jest zwracana do 15go kolejnego miesiąca. Ja póki co za
    luty zwrotu nie dostałem.

    Reklamację przyjęli ale pozostała bez odpowiedzi.

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2011-03-30 15:24:31
    Temat: Re: Polbank i zwrot 6zł za Konto Mistrzowskie
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Sinus " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opłata
    > za prowadzenie konta jest zwracana do 15go kolejnego miesiąca. Ja póki co

    A ja chciałem małżonce wyrobic kartę do tego konta
    (sam mam 2w1) - do dzisiaj nie mają maszynki do tego celu ...

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-03-30 23:54:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sinus " imv120$h7f$...@i...gazeta.pl

    > Wg regulaminu, pod warunkiem wykonania min. 5 transakcji bezgotówkowych
    > opłata za prowadzenie konta jest zwracana do 15go kolejnego miesiąca.

    Ja to konto mam, ale z nigo nie korzystam. Co mi grozi?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'