  • 11. Data: 2010-03-01 09:00:30
    Temat: Re: Eurobank przegi!
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Mar, 09:33, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "namikk"news:hmfpgl$2hb$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Dziękuję za info. Za tydzień konto idzie do odstrzału :]

    Wreszcie bede mogl spokojnie z niego korzystac jako glownego :)

  • 12. Data: 2010-03-01 09:06:18
    Temat: Re: Eurobank przegiął!
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 1 Mar, 09:40, "Valdi" wrote:
    > "Przemyslaw Kwiatkowski"news:hmfr21$6q8$1@inews.gazeta.pl

    > of i meritum - chyba nie ma innych opcji. Bida, że kapitał jest zamrożony na
    > pewien okres czasu.

    W BPH można założyć dwa KO na 5.05% (do końca czerwca).
    Nadwyżkę na lokaty w OF, Meritum lub w tym nowym FM.
    --
    pozdr.
    ls

  • 13. Data: 2010-03-01 09:24:04
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 1 Mar, 08:40, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > To dokąd teraz się przenosimy?

    Kwotę nie olbrzymią - umożliwiającą uzyskanie 6.5% (czyli ok 15k) w
    Polanku trzymam nadal, odważnie mimo sprawy greckiej. Lepszej oferty
    na taką kwotę teraz nigdzie nie dostanę, więc ryzyko warte;)
    Choć może z początkiem miesiąca też obniżą - albo i nie - potrzebują
    kasę w Grecji...:)

  • 14. Data: 2010-03-01 09:26:23
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2010-03-01 10:06, ls wrote:

    > W BPH można założyć dwa KO na 5.05% (do końca czerwca).

    Do 200 000 4,2%, powyżej 200 000 5,05%. Ładnie na plakatach wygląda to 505.

  • 15. Data: 2010-03-01 09:37:08
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Peet" <w...@a...com> napisał w wiadomości

    > Do 200 000 4,2%, powyżej 200 000 5,05%. Ładnie na plakatach wygląda to
    > 505.

    Kolega pisze o nowej ofercie, a Ty o starej.
    Można otworzyć dwa nowe konta na 5,05 do czerwca
    (sprawdzone - także na mniejsze kwoty), potem wraca na 4,20.

    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2010-03-01 10:27:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Mar 2010 07:50:14 +0100, wiatrak napisał(a):

    > Konto oszczedno?ciowe 4,55%.

    Już tak nie przesadzajcie. Do trzymania bieżącej kasy, do spłaty kk itd
    itp nadal nie ma raczej nic lepszego na rynku, więc po co te lamenty.

    PS Skonfiguruj poprawnie swój czytnik

    Xenocide

  • 17. Data: 2010-03-01 10:35:41
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "krzysztofsf"
    .googlegroups.com

    > Wreszcie bede mogl spokojnie z niego korzystac jako glownego :)

    Krzysiu, moja "działalność" na koncie chyba nie spowalnia Ci tak pracy
    systemu - zapakowałem ile było pod ręką (aby nie wejść w belóweczkę) i
    zapomniałem o tych pieniądzach.
    Nawet komórkowego tokena nie brałem od nich, więc jestem takim klientem,
    który przyniósł kasę i się na konto może ze dwa trzy razy logował aby
    sprawdzić czy wszystko gra - gra :)
    Ja odstrzelę eurobank zostanie mi tylko mBank, a jak euro skoczy do 4.5 PLN
    (oby, oby, oby!) to wtedy będę się martwił jak te pieniądze wpłacić na konto
    by później pchnąć je do OF itp. :)

  • 18. Data: 2010-03-01 10:37:33
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "ls" news:c5b22c32-bcbe-4c7e-b67d-4584b25e13f3@v20g2000yq
    v.googlegroups.com

    > W BPH można założyć dwa KO na 5.05% (do końca czerwca).

    znając moje szczęście do tych konto to założę i obniżą oprocentowanie :]

    > Nadwyżkę na lokaty w OF

    no ba :)

    > Meritum

    biorę poważnie pod uwagę. Testowo wyślę im kilka klocków, które kiszą się w
    mBanku.

    > lub w tym nowym FM.

    koledzy z grupy przetestują, powiedzią, że wszystko ładnie gra i buczy to
    poważnie się zastanowię czy się nie zapakować do tego pociągu :)

  • 19. Data: 2010-03-01 10:49:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    4...@e...googlegroups.com

    > Krzysiu, moja "dzia alno " na koncie chyba nie spowalnia Ci tak pracy
    > systemu - zapakowa em ile by o pod r k (aby nie wej w bel weczk ) i
    > zapomnia em o tych pieni dzach.
    > Nawet kom rkowego tokena nie bra em od nich, wi c jestem takim klientem,
    > kt ry przyni s kas i si na konto mo e ze dwa trzy razy logowa aby
    > sprawdzi czy wszystko gra - gra :)
    > Ja odstrzel eurobank zostanie mi tylko mBank, a jak euro skoczy do 4.5 PLN
    > (oby, oby, oby!) to wtedy b d si martwi jak te pieni dze wp aci na konto
    > by p niej pchn je do OF itp. :)

    Pisalem ogolnie, jako o odplynieciu sporej czesci klientow ktorych
    transakcje (a nawet naliczanie % na wszystkich kontach i lokatach)
    spowalniaja lacznie prace systemu.
    Mam wrazenie, ze oblozenie przeroslo znacznie przewidywania brane pod
    uwage przy jego planowaniu.

  • 20. Data: 2010-03-01 10:58:12
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 1 Mar, 11:37, "Valdi" wrote:
    > "ls"news:

    > znając moje szczęście do tych konto to założę i obniżą oprocentowanie :]

    Spoko: do końca czerwca gwarantują 5.05%, więc masz jeszcze 3
    miechy ;)
    Liczę, że w lipcu EB dojdzie do rozumu i wróci ciekawy %.
    A w Meritum mam konto - darmowe i nawet fajne do lokat.
    --
    pozdr.
    ls