  • 11. Data: 2009-06-30 08:05:28
    Temat: Re: Eurobank - token nie działa
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 23:49:29 +0200, Rafał napisał(a):

    > HTC Touch Cruise II. Moze jutro sprobuje z Nokia E51 z walnieta
    > klawiatura. Tam pewnie zadziala (albo i nie jak znam moje szczescie,
    > akurat potrzebne klawisze okaza sie niesprawne ;).

    Tak trudno wejść na stronę EB i przeczytać chociaż tyle:

    http://tinyurl.com/token-eb
    http://preview.tinyurl.com/token-eb

    "Brak telefonu na liście nie oznacza, że TokenGSM nie będzie na nim
    działał lub że będzie działał niepoprawnie. Brak telefonu na liście
    oznacza jedynie, że aplikacja nie została na tym modelu przetestowana.
    Jeżeli aparat telefoniczny obsługuje pliki Java w wersji 1.0 lub nowszej
    (MIDP-1.0 lub MIDP-2.0), to powinien poprawnie współpracować z aplikacją
    TokenGSM."

    Napisałeś, że konto założyłeś "w ramach rozrywki" (tutaj szczerze wątpię,
    bo po prostu to jest aktualnie jedna z najlepszych ofert
    oszczędnościowych na rynku i przyciągnęły Cię pieniądze które możesz
    zarobić IMO) a jak w ramach ustaleń regulaminu bank naliczy Ci opłatę za
    prowadzenie konta, to znowu przylecisz na grupę i będzie płakał i się
    pienił?

    Xenocide

  • 12. Data: 2009-06-30 08:36:14
    Od: pawlak <s...@s...net>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 00:08:09 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > masz wyjscie zainstalowania sobie emulator java na kompie i dziala bez
    > problemu. Nie mam telefonu z java, to rozwiazalem ten problem przez emulator
    > i dziala mi bez problemu.

    czy możesz napisać jakiego konkretnie emulatora użyłeś i czy były
    potrzebne jakieś specjalne zabiegi żeby w nim uruchomić ten token ?

    --
    pozdrawiam
    pawlak

  • 13. Data: 2009-06-30 11:53:40
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "pawlak" <s...@s...net> wrote in message

    > czy możesz napisać jakiego konkretnie emulatora użyłeś i czy były
    > potrzebne jakieś specjalne zabiegi żeby w nim uruchomić ten token ?

    Uzylem aplikacji 'Sjboy Emulator', taka znalazlem w sieci. Uruchomienie bez
    problemu, tylko trzeba pobrac z linku wyslanego na komorke aplikacje tokena-
    nalezy dokladnie przepisac sciezke dla swojego pliku *.jar. Nastepnie po
    zainstalowaniu programu emulatora i uruchomieniu pobranego pliku tokena,
    postepujemy zgodnie z instrukcja , jak zaleca bank. Program symuluje nam
    telefon komorkowy i obslugujemy go normalnie myszka, klikajac na klawisze
    wyswietlanego telefonu.
    A co sie tyczy zapytan, czy szkoda 2zl na token sprzetowy to uwazam, ze
    jezeli dziala bez problemu na kompie to szkoda placic nawet kilka groszy za
    cos co nie ma wiekszej funkcjonalnosci.
    Program emulacji ma jeszcze te zalete, ze mozemy zainstalowac go na roznych
    komputerach. Trzeba pamietac, ze po kazdym uzyciu tokena emulator zapisuje w
    pliku (nie mylic z aplikacja *.jar) informacje. Mozna zawsze skopiowac sobie
    ten plik na inny komputer, tylko trzeba pamietac, zeby miec zawsze ostatnia
    kopie pliku, jezeli korzystamy np. z rozych komputerow na ktorych mamy
    emulator i uruchamiac aplikacje na kompie, gdzie jest wersja pliku z
    ostatniego uruchomienia tokena. Mozna np. po kazdym uruchomieniu tokena
    skopiowac sobie plik na pendrive, jezeli korzystamy z roznych komputerow.

  • 14. Data: 2009-06-30 14:25:42
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    xbartx pisze:
    > a jak w ramach ustaleń regulaminu bank naliczy Ci opłatę za
    > prowadzenie konta, to znowu przylecisz na grupę i będzie płakał i się
    > pienił?

    Nie naliczy. A w razie czego potrafię się popienić bez internetu ;)

    --
    Raf

  • 15. Data: 2009-06-30 14:27:37
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Kamil Jońca pisze:
    > Ile masz przycisków za pomocą których można zrobić "wybierz"? może
    > działa tylko 1 z nich?

    No wlasnie sek w tym, ze sa dwa. I oba zasadniczo robia to samo (czyli
    tapniecie i wielki przycisk). Jednym slowem kicha. Na Nokii E51 dziala
    bez problemu.

    I przepraszam wszystkich oburzonych, ale wczoraj zdecydowanie byl moj
    jeden z gorszych dni w tym roku, wiec samo tak wyszlo

    --
    Raf

  • 16. Data: 2009-06-30 15:26:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Rafał <a...@m...invalid> writes:

    > No wlasnie sek w tym, ze sa dwa. I oba zasadniczo robia to samo (czyli
    > tapniecie i wielki przycisk). Jednym slowem kicha. Na Nokii E51 dziala
    > bez problemu.

    U mmnie też te 3 zasadniczo robią to samo :) dopiero przy tokenie wyszła
    różnica:)
    KJ

    --
    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.

  • 17. Data: 2009-06-30 18:11:15
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Rafał wrote:
    > I przepraszam wszystkich oburzonych, ale wczoraj zdecydowanie byl moj
    > jeden z gorszych dni w tym roku, wiec samo tak wyszlo

    Jak tylko z tego powodu, to gratuluję szczęśliwego życia ;-)

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 18. Data: 2009-07-04 17:55:04
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-06-30 13:53, Krzysztof wrote:

> [...]

    > kompie, gdzie jest wersja pliku z ostatniego uruchomienia tokena. Mozna
    > np. po kazdym uruchomieniu tokena skopiowac sobie plik na pendrive,

    A jak się ten plik nazywa i gdzie siedzi ?

    witrak()