    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - token nie działa
    Date: Tue, 30 Jun 2009 08:05:28 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 23:49:29 +0200, Rafał napisał(a):

    > HTC Touch Cruise II. Moze jutro sprobuje z Nokia E51 z walnieta
    > klawiatura. Tam pewnie zadziala (albo i nie jak znam moje szczescie,
    > akurat potrzebne klawisze okaza sie niesprawne ;).

    Tak trudno wejść na stronę EB i przeczytać chociaż tyle:

    http://tinyurl.com/token-eb
    http://preview.tinyurl.com/token-eb

    "Brak telefonu na liście nie oznacza, że TokenGSM nie będzie na nim
    działał lub że będzie działał niepoprawnie. Brak telefonu na liście
    oznacza jedynie, że aplikacja nie została na tym modelu przetestowana.
    Jeżeli aparat telefoniczny obsługuje pliki Java w wersji 1.0 lub nowszej
    (MIDP-1.0 lub MIDP-2.0), to powinien poprawnie współpracować z aplikacją
    TokenGSM."

    Napisałeś, że konto założyłeś "w ramach rozrywki" (tutaj szczerze wątpię,
    bo po prostu to jest aktualnie jedna z najlepszych ofert
    oszczędnościowych na rynku i przyciągnęły Cię pieniądze które możesz
    zarobić IMO) a jak w ramach ustaleń regulaminu bank naliczy Ci opłatę za
    prowadzenie konta, to znowu przylecisz na grupę i będzie płakał i się
    pienił?

    Xenocide