  • 1. Data: 2005-10-15 16:59:19
    Temat: Expander - jak obnizyc oprocentowanie kredytu
    Od: "zurechtfinden " <z...@W...gazeta.pl>

    no niestety nie dowiedzialem sie po co komu kk, jakis 2 facetow tylko
    skakalo sobie do gardla, produkujac dlugi watek pod moim pytanie, wiec
    sprobuje z innej beczki, czy ktos korzystal z Expandera i ich posrednictwa,
    mam kredyt hipoteczny w bph 3,76%chf , chcialbym go obnizyc bo wiem ze daja
    przy moich warunkach kolo 3%, ale mi nie chca bez prowizji 500pln, a ja ich
    mam juz dosyc, dodatkowo wyczytalem ze allianz ubezpiecza za posrednictwem
    expandera od ryzyka bezrobocia (splata kredytu 12msc), czy ktos zna
    szczegoly i wspolpracowal z Expanderem ?

  • 2. Data: 2005-10-16 14:02:26
    Temat: Re: Expander - jak obnizyc oprocentowanie kredytu
    Od: m...@i...pl

    Warto skorzystać z usług Expandera. Miła obsługa, kompetentna. W tej chwili trwa
    sporo promocji w bankach. We frankach bez problemów powinnieneś mieć
    oprocentowanie poniżej 3%.

  • 3. Data: 2005-10-16 18:27:07
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    m...@i...pl napisał(a):

    > Warto skorzystać z usług Expandera. Miła obsługa, kompetentna. (...)

    Dopytaj o wszystkie koszty. Samodzielnie porownaj oferty bankow i
    Expandera. Jest milo i odnosi sie wrazenie kompetencji, natomiast na
    obiektywizm nie mozna liczyc. Doradca moze chciec dac Ci kredyt, na
    ktorym najwiecej zarobi na prowizji. Prowizja w Expanderze moze byc
    wyzsza niz bezposrednio w banku. Wmawiaja, ze to problem zlozyc
    samodzielnie wniosek w kilku bankach - niby, ze banki moga nie dac
    kredytu jesli sie ubiegasz w kilku, ale jesli przez Expandera zlozysz
    wnioski to wszystko ok.

    Zostawilem w Expanderze 100,00 PLN, o ktore nie chcialo mi sie juz
    szarpac i poszedlem po _najtanszy_ kredyt prosto do wybranego przez
    _siebie_ banku. Skladajac wniosek przez Expandera zaplacilbym jakies
    1500,00 PLN prowizji (1,25% bank vs. 1,80% Expander) wiecej w tym
    konkretnym przypadku.

    Pozdrawiam,
    --
    Konrad

  • 4. Data: 2005-10-16 21:40:46
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-16 20:27, osobnik podający się za --- konrad ---, śmiał
    stwierdzić, iż:
> [...]
    > _siebie_ banku. Skladajac wniosek przez Expandera zaplacilbym jakies
    > 1500,00 PLN prowizji (1,25% bank vs. 1,80% Expander) wiecej w tym

    A sprawdzałeś marże? Czasem okazuje się, że prowizje masz o 0.5% wyższą,
    ale np. marża jest o 0.2 niższa.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2005-10-17 10:36:59
    Od: "zurechtfinden " <z...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > _siebie_ banku. Skladajac wniosek przez Expandera zaplacilbym jakies
    > 1500,00 PLN prowizji (1,25% bank vs. 1,80% Expander) wiecej w tym

    zdradz jeszcze najtanszy bank

  • 6. Data: 2005-10-17 12:03:39
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > A sprawdzałeś marże? Czasem okazuje się, że prowizje masz o 0.5% wyższą,
    > ale np. marża jest o 0.2 niższa.

    W tym przypadku (kredyt hipoteczny w BOŚ) marza byla identyczna.

    Pozdrawiam,
    --
    Konrad

  • 7. Data: 2005-10-17 12:05:04
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    zurechtfinden napisał(a):

    > zdradz jeszcze najtanszy bank

    nie bank, tylko kredyt :)

    w połowie sierpnia wg mojego rozpoznania najtanszy byl kredyt hipoteczny
    w BOŚ. Expander polecał BPH.

    pozdrowienia,
    --
    Konrad