  • 1. Data: 2005-10-15 18:26:53
    Temat: lukas e-karta - czy ktos wie?
    Od: "Tomek" <t...@c...onet.pl>

    Byla sobie taka opcja - dostęp do karty dla osob, które nie mają u nich
    konta. Po zmianie systemu juz jej nie ma. Na infolini nie uzyskałem zadnej
    konkretnej odpowiedzi. Może ktoś na grupie wie coś więcej - będzie jeszcze
    cos takiego?? i ewentualnie kiedy?

    Tomek

  • 2. Data: 2005-10-15 19:52:40
    Temat: Re: lukas e-karta - czy ktos wie?
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

> [...]
    > konkretnej odpowiedzi. Może ktoś na grupie wie coś więcej - będzie jeszcze

    Teraz jest po załogowaniu na konto. Ja mam Maxime Plus i się dowiedziałem że
    dla tej karty podglądu nie ma i raczej nie będzie :(

    Wcześniej miałem podgląd do Visy Classic ale ostatnio była w trakcie
    zamykania i też nie mam już podglądu

    PS. Tak przy okazji to dla karty Maxima Plus jest nieobowiązkowe
    ubezpieczenia na życie z którego nie można zrezygnować :)) Od i cały Lukas.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.