  • 1. Data: 2012-02-06 17:55:20
    Temat: FF 10.0 a logowanie do kont bankowych
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    właśnie zainstalowałem sobie firefox 10.0 do mandrivy i przy logowaniu
    się do kont w bankowości elektronicznej nigdzie nie widzę ,"żółtej"
    kłódeczki.Czy ktoś może też używa tej przęglądarki?Co należy zrobić,żeby
    była kłódeczka?
    Z dóry dzięki,
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-06 18:05:22
    Temat: Re: FF 10.0 a logowanie do kont bankowych
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się do kont w bankowości elektronicznej nigdzie nie widzę ,"żółtej"
    > kłódeczki.Czy ktoś może też używa tej przęglądarki?Co należy zrobić,żeby

    jak klikniesz na adres to jest informacja o rodzaju polaczenia i klodka

  • 3. Data: 2012-02-06 18:05:51
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Krzysztof wrote:

    > jak klikniesz na adres to jest informacja o rodzaju polaczenia i klodka

    Zgadza się jest :) dzięki,
    u mnie kodowanie jest złe czy u Ciebie?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-02-06 19:14:14
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Zgadza się jest :) dzięki,
    > u mnie kodowanie jest złe czy u Ciebie?
    >
    > Pozdrawiam

    Twoja wiadomość ok, wiadomość "Krzystofa" nie ma deklaracji "Content-Type".

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2012-02-06 19:30:17
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Grzexs wrote:

    > Twoja wiadomość ok, wiadomość "Krzystofa" nie ma deklaracji
    > "Content-Type".

    Dzięki :)