-
1. Data: 2012-02-06 12:16:29
Temat: [Getin Online] Udalo sie komus dodzwonic?
Od: " atot" <a...@g...pl>
Jak w temacie... Pomyliłem się w numerze telefonu i nie dostałem smsa z hasłem
do logowania, dzwonię cały dzień aby spróbować to wyjaśnić i tylko kataryna o
zajętych konsultantach. Oczywiście na email i 2 inne wnioski o założenie
lokaty brak odpowiedzi.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2012-02-06 20:45:48
Temat: Re: [Getin Online] Udalo sie komus dodzwonic?
Od: "ArNika" <T...@g...pl>
Ja już próbuję 3 miesiąc! Próby szukania pomocy przez email pozostają bez
odpowiedzi.
-
3. Data: 2012-02-10 19:32:44
Temat: Re: [Getin Online] Udalo sie komus dodzwonic?
Od: Nika <w...@m...com>
Ja i owszem, dostawałam odpowiedzi na maila, tyle że niesatysfakcjonujące.
Założyłam lokaty 2-miesięczne, wysyłam przelew z Raiffeisena - odbiło.
Wysyłam drugi raz, sprawdzając podwójnie wszystkie dane - odbiło.
Piszę maila, dostaję odpowiedź, że "w przypadku jakichkolwiek
niezgodności danych w naszym systemie i w systemie bankowym, z którego
przelewane są środki, przelew jest automatycznie odbijany z naszego
rachunku .
Bank weryfikuje nastepujące dane: imię, nazwisko i adres (ulica, nr
domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość). Dane te w obu bankach muszą
być identyczne.".
Więc wysyłam przelew jeszcze raz, tym razem od wypadku wpisując swoje
pełne dane w polu "Odbiorca". Znów odbiło. Piszę kolejnego maila,
dostaję odpowiedź jw. Piszę trzeciego maila, już w nieco ostrzejszym
tonie i w końcu dostałam odpowiedź "uprzejmie informuję, że Raiffeisen
Bank nie ukazuje w danych nadawcy przelewu adresu zameldowania" i
zachętę do kontaktu telefonicznego, Ale już mi się odechciało tej
lokaty, jak takie szopki wyczyniają.
- -
Nika