eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFLOTAFLOTA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: FLOTA
    Date: Thu, 19 Feb 2015 23:07:23 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 12
    Message-ID: <mc5mqr$gbl$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 088156165001.rzeszow.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1424383643 16757 88.156.165.1 (19 Feb 2015 22:07:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Feb 2015 22:07:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.4.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:610726
    [ ukryj nagłówki ]

    Temat może specjalnie nie związany z grupa bankową,
    ale z ciekawości zapytam jaką prowizje może czesać od Orlenu firma
    lizingowa
    (rząd wielkości) wciskając lizingobiorcom przy umowie kartę paliwową floty ?

    Dla mnie to bezsens skoro mogę płacić kk z cofką 1% i jeszcze mieć
    'grace period'
    dlatego pytam z czystej ciekawości, no bo przecież obsługa tego ich kosztuje
    - choćby co miesięczne sporządzenie i wysłanie faktury do klienta
    a charytatywnie na bank nie działają ;)

    Pozdro

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1