  • 1. Data: 2011-06-22 15:19:57
    Temat: FM automat do zakładania lokat?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Strona zakładania lokat w FM, podane cechy lokaty, dane, nr rach. itd.
    Pojawia się informacja o skutecznym złożeniu wniosku (chyba podsumowanie się
    to nazywa) z informacją o nr rach. i tytule wpłaty/przelewu (z nr wniosku),
    która i tak potem zostanie przysłana na e-mail.
    Jeżeli na pamiątkę chce się zapisać tę stronę na dysku to na email zostaną
    przysłane 2 potwierdzenia z róznymi (u mnie kolejnymi) numerami, a w każdym
    "Aktualny status Twojego wniosku: przyjęty". pozostałe dane są identyczne.
    Nie pamiętam czy po zapisaniu strona w przeglądarce (Mozilla) się zmieniła -
    może nie, ale strona zapisana na dysku ma już nowy nr wniosku.
    Wygląda na to jakby zapisanie strony (żądanie od serwera nowej?) spowodowało
    wymuszenie wygenerowania w systemie kolejnego potwierdzenia. Nie trzeba od
    początku wypełniać formularzy (dla osób które nie chcą mieć niczego innego
    w FM oprócz lokat). Podejrzewam, że kolejne "Zapisz stronę jako" wygenerują
    kolejne wnioski. Ciekawe, czy uwzględniane przez bank?
    To tak zawsze działa czy wałek? Ktoś zna mechanizm?

    Arek

  • 2. Data: 2011-06-22 18:22:38
    Temat: Re: FM automat do zakładania lokat?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 22.06.2011 17:19, Arek wrote:
> [...]
    > kolejne wnioski. Ciekawe, czy uwzględniane przez bank?
    > To tak zawsze działa czy wałek? Ktoś zna mechanizm?

    Uff, dzięki. Może wystarczy po prostu odświeżać stronę? A ja dziś rano
    właśnie męczyłem się z tym sliderem, aby automatycznie był ustawiany na
    6 miesięcy. Musiałem go niestety przesuwać przy pomocy myszki.