  • 1. Data: 2011-06-22 22:09:48
    Temat: Idea: antyinflacyjna II
    Od: " " <a...@g...pl>

    Oprocentowanie: GUSowska inflacja za ostatni miesiąc + 0,7% 3M (ewentualnie +
    1% na 12 M).

    :(

  • 2. Data: 2011-06-22 22:16:40
    Temat: Re: Idea: antyinflacyjna II
    Od: " " <k...@g...pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

    > Oprocentowanie: GUSowska inflacja za ostatni miesiąc + 0,7% 3M (ewentualnie +
    > 1% na 12 M).

    Zakładanie na rok to działanie pozbawione całkowicie sensu (Belka), lepiej
    wyjdzie "niezmienna" w GOL.

  • 3. Data: 2011-06-23 03:21:44
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Pormocja bo to jest przeceż promocja do 22 czerwca 2011.
    Nie wiem jak mam zakręcić w czasie nazad bo dzisiaj jest 23 czerwca 2011.
    okazuje się że z promocji mogą skorzystać tylko Ci z Państwa którzy
    potrafią wykonywać piruety w czasie, albo zatzrymali sie w rozwoju.
    Ja natomiast uznaję że oferujący IdeaBank ma rację .
    W związku z tym że zawsze kazdemu przyznaję rację
    przyznaję IdeaBankowie wieczystą rację.

  • 4. Data: 2011-06-23 06:38:26
    Od: michalp <m...@i...pl>

    On 23 Cze, 05:21, "Bogdan" <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Pormocja bo to jest przece promocja do 22 czerwca 2011.
    > Nie wiem jak mam zakr ci w czasie nazad bo dzisiaj jest 23 czerwca 2011.
    > okazuje si e z promocji mog skorzysta tylko Ci z Pa stwa kt rzy
    > potrafi wykonywa piruety w czasie, albo zatzrymali sie w rozwoju.
    > Ja natomiast uznaj e oferuj cy IdeaBank ma racj .
    > W zwi zku z tym e zawsze kazdemu przyznaj racj
    > przyznaj IdeaBankowie wieczyst racj .

    Ale o co chodzi? Po co zakładasz na rok? To jest lokata trzymiesięczna
    de facto, zawsze możesz się wycofać. Na razie orpocentowanie w lipcu
    jeszcze wzrośnie...

    Michał