  • 1. Data: 2010-03-01 14:12:18
    Temat: FM bank - falstart
    Od: " " <a...@g...pl>

    Zgodnie z waszą zapowiedzią ;-) FM bank pojawił się na liście banków na
    bfg.pl. Chciałem założyć lokatę. W formularzach, które trzeba było wypełnić,
    pojawiła się prośba o podanie nr konta, z którego przyjdzie kaska. Chciałem
    upewnić się, czy muszę wysyłać z tego samego konta, na które kaska ma wrócić,
    czy mogę z innego. Wykręcam numer do infolinii 801 500 600 i słyszę:
    "Informacja od operatora: wykonywanie połączeń zostało zablokowane."

    Ale obciachowy falstart. :( W ten sposób tracą na wiarygodności... A może
    ktoś z Was był u nich w oddziale?

    Nie wiem, czy wyślę tam kaskę. Mam nadzieję, że to czytają. :)

  • 2. Data: 2010-03-01 15:16:52
    Temat: Re: FM bank - falstart
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    > Wykręcam numer do
    > infolinii 801 500 600 i słyszę: "Informacja od operatora: wykonywanie
    > połączeń zostało zablokowane."

    To tobie wykonywanie połaczeń zostało zablokowane. Pewnie za zaleganie z
    opłatami ;-)
    U mnie SOA#1

  • 3. Data: 2010-03-01 16:04:45
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Albo dzwoniłeś z komórki i się nie udało, spróbuj 22 568 38 38

  • 4. Data: 2010-03-01 16:26:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    "W celu zawarcia Umowy konieczne jest okazanie Pracownikowi Banku
    przez Klienta zainteresowanego otwarciem Rachunku ROR dokumentu
    tożsamości oraz dodatkowo na żądanie Pracownika Banku innego dokumentu"

    Drugi dokument? Chyba w d... im się poprzekręcało. Są jeszcze jakieś
    banki wymagające drugiego dokumentu do otwarcia rachunku?

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 5. Data: 2010-03-01 16:37:43
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    wrote:

    > Wykręcam numer do infolinii 801
    > 500 600 i słyszę: "Informacja od operatora: wykonywanie połączeń zostało
    > zablokowane."

    Dziś kilka prób połączenia z partyline, wynik: połączenia natychmiast
    zrywane.(telefon mój ma się dobrze i działa podobnie jak ja ;-) )

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-03-01 21:34:26
    Od: " pyrith" <p...@g...pl>

    W dniu 2010-03-01 15:12, a...@g...pl pisze:

    > W formularzach, które trzeba było wypełnić,
    > pojawiła się prośba o podanie nr konta, z którego przyjdzie kaska. Chciałem
    > upewnić się, czy muszę wysyłać z tego samego konta, na które kaska ma wrócić

    Swoją drogą, patrząc na layout strony FMbanku, szczególnie interfejsu do
    zakładania lokat, widać inspiracje z Meritum:) (czytaj: wygląda jak żywcem
    zerżnięty z Meritum...)

    --
    pyrith

  • 7. Data: 2010-03-01 21:47:49
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Mon, 01 Mar 2010 17:37:43 +0100, namikk <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Dziś kilka prób połączenia z partyline, wynik: połączenia natychmiast
    >zrywane.(telefon mój ma się dobrze i działa podobnie jak ja ;-) )

    Zakładanie lokat przez Sieć już działa. Nr rachunku do wpłaty środków
    przychodzi na e-mail, ale nie opatrzony cyfrowym podpisem. Za to duży
    minus!

    --
    A.

  • 8. Data: 2010-03-02 08:40:37
    Od: TP <t...@g...pl>

    > Zakładanie lokat przez Sieć już działa. Nr rachunku do wpłaty środków
    > przychodzi na e-mail, ale nie opatrzony cyfrowym podpisem. Za to duży
    > minus!

    Czy istnieje w fmbanku jakiś podgląd lokat jak w open lub kompletny brak
    jak w meritum?

  • 9. Data: 2010-03-02 08:52:07
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Żenada... Link "Sprawdź szczegóły" (np. lokaty) prowadzi do adresu
    http://10.10.91.10/oferta_dla_klientow_indywidualnyc
    h_lokaty_terminowe
    Nieskażonym wiedzą o sieciach TCP/IP wyjaśnię: adresy zaczynające się
    od 10 nie są dostępne w Internecie, sa to tzw. sieci prywatne i
    "nierutowalne" (czyli dostępne tylko w wydzielonych sieciach
    wewnętrznych).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2010-03-02 10:45:36
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Ciekawostka regulaminowo-tabelaryczna: nie ma "kary" za wycofanie
    lokaty z kapitalizacją dzienną. Nie znalazłem w dokumentach na stronie
    żadnej wzmianki, że miałoby być to mniej niż naliczone do momentu
    wypłaty (a przy kapitalizacji dziennej to jest "100%" odsetek).

    No, moich parę grosików z Eurobanku już "zagłosowało nogami" :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski