  • Data: 2011-09-16 20:40:17
    Temat: FUTRA.Wyniki za 16-09-2011.PODSUMOWANIE i coś jeszcze
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Podziekowanie moje i sadze, że wielu innych, za prowadzenie tego konkursu i
    dla liderow klasyfikacji za reprezentowanie dobrego wyczucia rynku.
    Mysle ze czasami sporo graczy rzuca okiem te typowania by poznac aybko o
    nastrojach rynku-to fajny sukces tego typowania. Moje typowania nie zawsze w
    powodu wyjazdow w dogodnych godzinach, tez mi daja czasami frajde.

    Ja oczywiscie nie bylbym soba, gdybym swego dla innych nie zalatwil.
    Proponuje spedzic 20 minut dla prześledzenia ostatnick, kolejnych komunikatów
    z EkoExportu i zastanowienia się co fundusze widzialy w EEX, gdy go kupowaly
    po 7,20 i czemu zarzad EEX sie "obrazil na nie" i sprzedal im sporo mniej
    akcji (tylko 1 milion sztuk) niz tak naprawde CHCIeLI KUpIC i potem, czemu
    ten kurs dal sie tak zdolować i czy przypadkiem nie jest to najlepszy w
    okresie dwuletnimm moment wejscia w tą spólke. Zatem ponizej 5 zlotych w
    stosunku do ceny funduszowej 7,20 [ ...i mojej obecnej wyceny firmy EEX na...
    12 zlotych "].

    kroovka

    Ale watek dotyczy FUTRA wiec zapraszam wielu nowych graczy do nas. Warto łapac
    tego bakcyla typowania i zastanawiania sie nad startem notowań.