  • 1. Data: 2010-02-25 09:06:17
    Temat: FUTRA.Wyniki za 25-02-2010
    Od: "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20H10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11093772

    Open FW20H10 2222

    Punkty

    ASz 6
    DJ\(Dominik\ 4
    kc 3
    Loser 2
    sys29 2
    Lech Dubrowski 2

    KLASYFIKACJA

    sys29 49
    Archangell 44
    marzena 43
    Asz 37
    Misiek 36
    RySZARd 35
    kc 35
    Darek 34
    Loser 33
    Alkortrade 21
    kroovka 18
    DJ\(Dominik\ 14
    Robert(felo) 14
    Safranek 13
    Wolf 10
    Lech Dubrowski 2

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2010-02-25 16:33:01
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 25-02-2010
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    ASz - gratulki

    "bogatemu to wiatr dzieci kolysze" :-)

    Zdazyles "na styk"

    " Re: FUTRA (FW20H10) 2222 zmiana - ..ASz.. - 25-02-2010, 07:59:35 "

    A co z moja koncepcja aby w przypadku "problemow technicznych" czyli maili do
    08:04;59 odbierac po 1 pkt za kazda rozpoczeta minute??

    Pozdrowko

    Loser

  • 3. Data: 2010-02-25 16:46:23
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Loser <l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    do
    > 08:04;59 odbierac po 1 pkt za kazda rozpoczeta minute??

    Loser, nie czepiaj sie, regulamin jest prosty, (nie wiem przez kogo
    wymyślony) i niech tak zostanie. Moja rada - weż pod uwagę te 5 min i typuj
    w stosownym czasie, aby się nie spóźnić. Poza tym, skoro nadałeś sobie taki
    nick, to czego oczekujesz? :)

    Zmianę regulaminu proponowałem jakiś czas temu, ale nikt nie podchwycił.
    Byłbym leaderem bez wątpienia.
    Ty też chcesz konstytucji pod siebie :)

    pozdrawiam

    kc

  • 4. Data: 2010-02-25 16:59:38
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Przy mojej koncepcji regulaminu -zglaszanej jakies 7-8 lat temu- kto wie czy
    nie ja bylbym liderem :-)

    A proponowalem (i nadal uwazam koncepcje za sluszna), ze duzo wieksza wartosc
    trafnego typu

    a/ przed zamknieciem Stanow,

    a tez

    b/ przed Azja

    (a jakby ktos typowal jeszcze przed zamknieciem danego dnia to tym
    bardziej !!!)

    Ale trudniejsze dla organizatorow i "jakos sie nie przyjelo" :-(

    Co najwyzej mam "moralna satysfakcje" czasem

    A nick- przyzwyczailem sie od parunastu lat :-)

    Pozdrowko

    Loser

  • 5. Data: 2010-02-25 17:18:46
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Loser <l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Co najwyzej mam "moralna satysfakcje" czasem
    >
    > A nick- przyzwyczailem sie od parunastu lat :-)

    Masz absolutną rację. Czas typowania jest istotny. Jest nas tu nie wielu
    typujących, gdyby pomysł został podchwycony, to popieram. Nieopatrznie
    pochwaliłem się na grupie, że mam zawsze kilka typów na otwarcie, i sam
    zauważyłem, że im później typuję, tym celniejsze typowanie. To nie jest
    fair. Poprę każdą zmianę regulaminu, która nie zabije konkursu. Może konkurs
    równoległy na zamknięcie?

    pozdrawiam
    kc