    From: " kc" <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: FUTRA.Wyniki za 25-02-2010
    Date: Thu, 25 Feb 2010 17:18:46 +0000 (UTC)

    Loser <l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ciao
    >
    > Przy mojej koncepcji regulaminu -zglaszanej jakies 7-8 lat temu- kto wie
    czy
    > nie ja bylbym liderem :-)
    >
    > A proponowalem (i nadal uwazam koncepcje za sluszna), ze duzo wieksza
    wartosc
    > trafnego typu
    >
    > a/ przed zamknieciem Stanow,
    >
    > a tez
    >
    > b/ przed Azja
    >
    > (a jakby ktos typowal jeszcze przed zamknieciem danego dnia to tym
    > bardziej !!!)

> [...]

    Masz absolutną rację. Czas typowania jest istotny. Jest nas tu nie wielu
    typujących, gdyby pomysł został podchwycony, to popieram. Nieopatrznie
    pochwaliłem się na grupie, że mam zawsze kilka typów na otwarcie, i sam
    zauważyłem, że im później typuję, tym celniejsze typowanie. To nie jest
    fair. Poprę każdą zmianę regulaminu, która nie zabije konkursu. Może konkurs
    równoległy na zamknięcie?

    pozdrawiam
    kc