  • 1. Data: 2004-02-19 11:23:27
    Temat: Faktoring w ktorym banku ?
    Od: "Randal" <r...@w...pl>

    Witam.
    Prosze o opinie, w ktorym banku najkorzystniej oferuja faktoring za wykonane
    roboty budowlane?
    Chodzi o rozsadna (nizka) prowizje, malo formalnosci.
    Może ktoś z Was przebrnął ten temat prosze o pomoc.

    Pozdrawiam
    Sławek R.
    r...@w...pl

  • 2. Data: 2004-02-20 20:57:50
    Temat: Re: Faktoring w ktorym banku ?
    Od: No Name <v...@w...pl>

    On 2/19/2004 12:23 PM, Randal wrote:
> [...]
    > roboty budowlane?
    > Chodzi o rozsadna (nizka) prowizje, malo formalnosci.
    > Może ktoś z Was przebrnął ten temat prosze o pomoc.

    Obawiam sie, że możesz mieć z tym problem - mnie odpowiedziano, że
    "technicznie" to wygląda tak, jak udzielenie kredytu - mam ok. 500k
    faktur od b. dobrych klientów i interesowałby mnie krótszy termin
    odzyskania kasy - ale banki nie bardzo chcą zarobić.
    Jeżeli się mylę, to niech mnie kto naprostuje.

    Obawiam sie też, ze jak powiesz, że chodzi o branżę budowlana, to
    będziesz miał sprawe o dporowadzenie do utraty zdrowia, bo dyrektor
    banku dostanie ze śmiechu przepukliny - to taki obszar gospodarki, gdzie
    niepłacenie za faktury należy do dobrego tonu.

    pzdr: Catbert