  • 11. Data: 2009-02-18 09:55:00
    Temat: Re: Filozoficzne postawy krachu
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "kigam"

    > Weź kamień filozoficzny i walnij się w głowę bo bredzisz.

    Za rok, dwa, trzy...ty sam zmienisz zdanie i przyznasz mi racje.

    Pester

  • 12. Data: 2009-02-18 10:55:26
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Nie powinno sie z tobą dyskutować ale się zmuszę

    > No wlasnie. W roku 1986 procesory mialy szybkosc ok 4,7 khz, teraz milion
    > razy wiecej - to nie moze isc w nieskonczonosc, natura tez ma swoje
    > ograniczenia.

    Tak, potrafisz powiedzieć jakie?

    > Rozwoj wszystkiego nastepowal w tempie eksplozji bomby atomowej, jak nigdy
    dotad w historii.

    Taka jest natura rozwoju, będzie przyspieszał a nie spowalniał, jak do tej
    pory.

    > Jest normalne - ze przyszedl czas aby ZNORMALNIEC, przestac tak gnac,
    zastanowic sie nad sensem zycia i swiata, wiekszy nacisk poloyc na inne
    aspekty zycia.

    Ludzie robią to od tysięcy lat, halo... dlatego rozwijamy się
    wielokierunkowo.

    > Niewykluczone ze kolejny postep jaki zacznie sie po XXV wieku

    Ten argument dyskwalifikuje cię jako dyskutanta a zalicza automatycznie do
    czubków - nostradamusie

    > dotyczyc bedzie jakichs zupelnie innych dziedzin, dotad nieznanych, nie
    zwiazanych z
    > technika.

    Banał i oczywistość

    > Ja mysle ze ta przemiana juz sie dokonala w podswiaomosci zbiorowej, ale
    > jeszcze nie jest artykulowana, jeszcze nie jest nawet zauwazona, opisana,
    > brana pod uwage.

    Dobrze by było, gdyby najpierw dokonała się przemiana świadomości, ze
    względów oczywistych chyba

    > Jak wiadomo motorem wszelkiem rozwoju i postepu we wszystkich dziedzinach
    > techniki jest pieniadz.

    Baran kompletny, motorem wszelkiego rozwoju jest ludzka kreatywność,
    pomysłowość, inwencja itd. i zaspokajanie potrzeb. Nie ponimaju, nie piszu

    > I wlasnie ten pieniedza teraz zaniemogl, zachorowal,
    nie wiadomo czy to tylko grypa, czy jakis rak, czy jeszcze cos gorszego.

    Hm... niestety zła diagnoza, pomogę ci, to choroba afektywna dwubiegunowa

    > Tak wiec jesli motor rozwoju jest chory - wszystko musi sie zatrzymac.
    Caly
    > rozwoj swiata musi przystopowac.
    > Odetchnac. Odpoczac. Nie wiadomo, czy na krotko, czy na dluzej, czy na
    > zawsze juz...

    adin dwa tri, kiedy pstryknę palcami obudzisz się i nie będziesz tu więcej
    zaglądał.

  • 13. Data: 2009-02-18 11:09:09
    Od: 4...@g...pl

> [...]
    > rozwoj swiata musi przystopowac.
    > Odetchnac. Odpoczac. Nie wiadomo, czy na krotko, czy na dluzej, czy na

    Jaki rozwój świata, zaściankowy człowieczku, klapki na oczach, czy
    nowe czerwone mp3 sobie kupił i traktuje to jak rozwój świata?
    Jedź lepiej na misję do Afryki, Wietnamu czy Peru i tam się zapytaj o
    rozwój świata ciołku jeden.

    Pierdolisz jak potłuczony.

    pozdr,
    ted

  • 14. Data: 2009-02-18 13:10:17
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "kigam" <p...@g...com> wrote in message

    > Nie powinno sie z tobą dyskutować ale się zmuszę

    > Tak, potrafisz powiedzieć jakie?

    No jasne. Intel8080 4,77 Khz.
    A dzisiejsze mikroprocesory dochodza do 4 Ghz. Giga jest milion razy wiekszy
    od kilo. Tak ci trudno to zrozumiec?

    > dotad w historii.
    >
    > Taka jest natura rozwoju, będzie przyspieszał a nie spowalniał, jak do tej
    > pory.

    Esplozja nigdy nie trwa wiecznie. To nie jest wcale naturalne. Wrecz
    przeciwnie.

    > Ten argument dyskwalifikuje cię jako dyskutanta a zalicza automatycznie do
    > czubków - nostradamusie

    Ja nie jestem prorokiem jak ty. Ja tylko wnioskuje logicznie.

    > Baran kompletny, motorem wszelkiego rozwoju jest ludzka kreatywność,
    > pomysłowość, inwencja itd. i zaspokajanie potrzeb. Nie ponimaju, nie piszu

    Pierdoly saskie. Byles na filmie Kabaret? Wyobrazasz sobie ludzka
    kreatywnosc bez pieniedzy? Tylko ta dziedzina sie rozwija, ktora jest dobrze
    dofinansowana. Wie to kazdy biznesmen, ale nie wie o tym taki burak jak ty.

    Pester

  • 15. Data: 2009-02-18 13:11:06
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    Pierdolisz jak potłuczony.

    Pester

  • 16. Data: 2009-02-18 13:36:04
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl> napisał w wiadomości

    | chyba podszedles do tego ze zlej strony - rozwoj techonologii ma inne
    | podstawy - tworzymy narzadzia, co raz doskonalsze, co raz szybciej tworzace
    | nowe, lepsze narzedzia; to jest motorem rozwoju i ma to niewiele wspolnego z
    | mentalnym swiatem; po prostu co raz szybciej potrafimy tworzyc nowe i jedyne
    | co moze to powstrzymac to brak budulca - nie checi, popytu czy techologii;
    | rozwoju nie da sie cofnac, nie da sie zatrzymac; mozna go tylko spowolnic...
    |
    | pozdrawiam
    | Artur

    ależ oczywiście, że się da!
    popatrz na konstrukcję wodociągów starożytnym Rzymie iii.. chyba, bo nie jestem
    pewna .. w Egipcie ..

    ileś wieków trwało wymyślenie identycznych rozwiązań technicznych.
    Barbara

  • 17. Data: 2009-02-18 13:43:20
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "seven.zark.seven" <z...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1dfa.0000007f.499b63d6@newsgate.onet.pl...
    [...]
    [...]
    I może w
    | takim podejściu zaczyna się obojetnośc na zabiegi marketingowców, mających za
    | zadanie przyspieszenie i dalszą intensyfikację sprzedaży.. Dochodzi do
    | odreagowania tego co od jakiegoś czasu miało miejsce.. Ale czy to nie brzmi
    | znajomo?
    |
    | zark7

    powiem tak" jaśnie oświecona minister Hall czy też Hal, nie wiem jak się tę
    chlerę pisze .. wymyśliła, a rzą zatwoierdził nowe zasady progrmaowe ..
    co oznacza: postępujące odmóżdżenie młodego pokolenia ..
    zwiększneie lekcji religi i zaordynowanie, że lekcje religii wykładają katecheci
    !
    zwiększniee lekcji wf - bo to jest wysoce kształcące :(
    ake idebranie lekcji j. polskiego a także historii ..

    teraz, nie wime czy wiecie, ale młody człowiek z literatury współczesnej ma
    obowiązek przeczytać w całości diwe lektury: Ferdydurke i Sklepy cynamonowe./
    cud, miód .. wysoce kształcące ..
    za to kładzie się nasci8sk na wyobrażenia o literaturze na podstawie czytania
    jej fragmentów.
    No i co? toż to jest kształcenie debili ...
    którzy nie będą mieli podstaw do analiz0wania podawanych im treści reklamowych
    głównie, o intelektualn ych już w ogóle nie mówię ...
    Barbara

  • 18. Data: 2009-02-18 13:51:48
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik <4...@g...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    nowe czerwone mp3 sobie kupił i traktuje to jak rozwój świata?
    Jedź lepiej na misję do Afryki, Wietnamu czy Peru i tam się zapytaj o

    nie ma to jak mocne słowo - zdecydowanie logiczny argument

    nie rozumiem, jak ludzie, mający pretensje do tego, że są wykształceni, że są
    jakby elitą we własnym środowisku, nie umieją normalnie ze sobą rozmawiać? skąd
    i po co ta agresja?

    a co do krajów, które wymieniłeś..

    otóż to są skutki cywilizacji ..

    jeśli dodasz do tego jeszcze Afrykę i jej modelowanie na wzór cywilizacji
    białego człowieka .. to .. o czym tu gadać?
    dla sporej części ludzi cywilizacja białego człowieka to tzw. postęp . wg mnie -
    to absolutnie błędne myślenie ..
    Barbara

  • 19. Data: 2009-02-18 14:00:16
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    > No i co? toż to jest kształcenie debili ...
    > którzy nie będą mieli podstaw do analiz0wania podawanych im treści reklamowych
    > głównie, o intelektualn ych już w ogóle nie mówię ...

    Znaczy sie, że teksty reklamowe to szczyt uniesień poetyckich, że za
    przeproszeniem Petrarka się chowa?

  • 20. Data: 2009-02-18 14:05:42
    Od: "ST- LM" <s...@k...ltm.pl>

    > sugerujesz ze dzisiejszego 25 latka intersuje co bylo 5 wieków temu i co
    > bedzie jak umrze ?
    > Zyc nam przyszło tu i teraz przez czas nam dany. Nic wiecej nie dostaniesz
    > wiec potrzeby "wyhamowania" w perspektywie 991 lat raczej sie nie
    > spodziewam.

    Ale Pester jest zdołowany... może pożyczyć Mu sznur, ale najpierw niech
    wyczarteruje
    okrągłą sumkę - oddamy mu po śmierci, skoro nie zamierza korzystać z kasy..?
    A po co Mu kasa..? Nie sądzę, aby cokolwiek zmieniło się w ciągu kilkunastu
    lat
    od przełomu tysiącleci... pewnie już dawno ludzie przestali wierzyć w koniec
    świata
    po falstarcie z początku XX w. o końcu XIX w. nie wspomnę...
    Chyba, że analizując cykle zlodowaceń zamarzniemy,
    ale tutaj nie pomoże wzmożona emisja gazów cieplarnianych, mimo przewidywań
    ocieplenia klimatu i tak prędzej będzie zimno... bowiem klimat zależy
    głównie
    od aktywności słońca, a może istniały tajne elektrownie przed ostatnim
    ociepleniem..?
    Ogólnie filozofia to dobra rzecz znana z historii np.: Grecji.
    ST