  • 21. Data: 2009-02-18 14:56:04
    Temat: Re: Filozoficzne postawy krachu
    Od: 4...@g...pl

    On 18 Lut, 14:51, "Barbara" <b...@i...com.pl> wrote:
    > Użytkownik <4...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:ef829d4b-4dbf-4979-b550-ba2e2adf474d@
    a12g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]
    > ted
    >
    > nie ma to jak mocne słowo - zdecydowanie logiczny argument
    >
    > nie rozumiem, jak ludzie, mający pretensje do tego, że są wykształceni, że są
    > jakby elitą we własnym środowisku, nie umieją normalnie ze sobą rozmawiać? skąd
    > i po  co ta agresja?
    >
    > a co do krajów, które wymieniłeś..
    >
    > otóż to są skutki cywilizacji ..
    >
    > jeśli dodasz do tego jeszcze Afrykę i jej modelowanie na wzór cywilizacji
    > białego człowieka .. to .. o czym tu gadać?
    > dla sporej części ludzi cywilizacja białego człowieka to tzw. postęp . wg mnie -

    no cóż, pester pozjadał wszystkie rozumy i robi teraz za grupowego
    kaznodzieje. szkoda tylko że swoje wypociny uogólnia na cały świat, a
    nie tylko na swój prywatny zaścianek.
    moje argumenty były tak samo logiczne jak jego.
    niech się zapyta ludzi przymierających głodem albo innych najuboższych
    co sądzą o rozwoju świata i ogólnym dobrobycie to go zaraz ukamienują.
    już rozumiesz skąd agresja?

    ciekawe gdzie w pędzie jelonków na mieszkania dojrzał że "Ludzie stali
    sie bardziej otwarci na potrzeby wyzszego rzedu, potrzeby duchowe"
    śmiechu warte i tyle. pester to taki niekłopotliwy trolik.

  • 22. Data: 2009-02-18 16:01:53
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    ciekawe gdzie dojrzał że "Ludzie stali
    sie bardziej otwarci na potrzeby wyzszego rzedu, potrzeby duchowe"
    śmiechu warte i tyle.
    ========
    Otworz szerzej oczy. Moze i ty zobaczysz takich ludzi. A jesli nie, to warto
    zmienic towarzystwo.

    Pester