  • 1. Data: 2008-09-17 09:37:05
    Temat: Firefox, mBank i zapamiętanie loginu
    Od: User <s...@d...com>

    Witam
    Może pytanie niezupełnie właściwe na tej grupie więc przepraszam z góry ale:
    Czy jest sposób aby Firefox zapamiętał login i hasło na stronie
    logowania do mBanku? Zmęczony już jestem wpisywaniem kilkanaście razy
    dziennie tego samego.

  • 2. Data: 2008-09-17 09:49:34
    Temat: Re: Firefox, mBank i zapamiętanie loginu
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    User pisze:
> [...]
    > Czy jest sposób aby Firefox zapamiętał login i hasło na stronie
    > logowania do mBanku? Zmęczony już jestem wpisywaniem kilkanaście razy
    Posszukaj w google "skryptozakładki save password"
    U mnie prawie działa.
    "Prawie" dlatego, że muszę wyjść z pola z loginem i wrócic, żeby się
    hasło podpowiedziało.
    KJ

  • 3. Data: 2008-09-17 09:52:45
    Od: Oli <O...@a...com>

    User napisał:

    > Czy jest sposób aby Firefox zapamiętał login i hasło na stronie
    > logowania do mBanku?

    To byłby najgłupszy pomysł. Nigdy nie wiesz czy osoba niepowołana nie
    dostanie do twojego komputera np włamywacz lub ... policja ;)

    > Zmęczony już jestem wpisywaniem kilkanaście razy dziennie tego samego.

    Co ty masz ..12 milionów, że musisz kilkanaście razy dziennie wchodzić
    na konto?.
    Domyślam się -> allegro, tu kupisz a tam sprzedasz.
    Ale nawet w tych sytuacjach można to robić raz dziennie. Nie pali się.

    --
    Oli

  • 4. Data: 2008-09-17 10:45:52
    Od: i...@g...com

    On 17 Wrz, 11:37, User <s...@d...com> wrote:
> [...]
    > Czy jest sposób aby Firefox zapamiętał login i hasło na stronie
    > logowania do mBanku? Zmęczony już jestem wpisywaniem kilkanaście razy

    Hehe, znam to skądś ;o)
    https://www.squarefree.com/bookmarklets/forms.html#r
    emember_password

    Przeciągnij remember password na pasek zakładek, wejdź na stronę
    logowania, kliknij w zakładkę, wyskoczy okno z info, że usunięto
    wartości autocomplete z kodu strony, wpisujesz login, pass i
    przeglądarka zapyta się czy zapamiętać hasło.

    Polecam również: http://www.truecrypt.org/downloads.php z
    niesłownikowym kilkunasto zankowym hasłem - to na wypadek kradzieży
    kompa.

  • 5. Data: 2008-09-17 12:32:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Sep 2008 11:37:05 +0200, w <gaqj72$5a3$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    User <s...@d...com> napisał(-a):

> [...]
    > Czy jest sposób aby Firefox zapamiętał login i hasło na stronie
    > logowania do mBanku? Zmęczony już jestem wpisywaniem kilkanaście razy

    Zrobić sobie w Zakładkach takie pole:
    Nazwa: Enable Automplete
    Adres: javascript:(function(){var ca,cea,cs,df,dfe,i,j,x,y;function
    n(i,what){return i+%22
    %22+what+((i==1)?%22%22:%22s%22)}ca=cea=cs=0;df=docu
    ment.forms;for(i=0;i<df.length;++i){x=df[i];dfe=x.el
    ements;if(x.onsubmit){x.onsubmit=%22%22;++cs;}if(x.a
    ttributes[%22autocomplete%22]){x.attributes[%22autoc
    omplete%22].value=%22on%22;++ca;}for(j=0;j<dfe.lengt
    h;++j){y=dfe[j];if(y.attributes[%22autocomplete%22])
    {y.attributes[%22autocomplete%22].value=%22on%22;++c
    ea;}}}alert(%22Removed
    autocomplete=off from %22+n(ca,%22form%22)+%22 and from %22+n(cea,%22form
    element%22)+%22, and removed onsubmit from %22+n(cs,%22form%22)+%22. After you
    type your password and submit the form, the browser will offer to remember your
    password.%22)})();

    Oczywiście bez łamania.

  • 6. Data: 2008-09-18 16:03:37
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Oli zapodal(a):

> [...]
    > Domyślam się -> allegro, tu kupisz a tam sprzedasz.
    > Ale nawet w tych sytuacjach można to robić raz dziennie. Nie pali się.

    może chodzi o sprawdzanie czy środki doszły - ale tu wystarczy zalogować
    się kilka razy dziennie chwilę po przychodzącej sesji elixiru.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 7. Data: 2008-09-19 09:38:51
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    Zbylut pisze:
    > Oli zapodal(a):

    > może chodzi o sprawdzanie czy środki doszły - ale tu wystarczy zalogować
    > się kilka razy dziennie chwilę po przychodzącej sesji elixiru.

    Moze powiadomienia sms ? :-)

    pozdr, krzysn

  • 8. Data: 2008-09-19 19:54:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 17 Sep 2008 14:32:40 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > type your password and submit the form, the browser will offer to remember your
    > password.%22)})();
    >
    > Oczywiście bez łamania.

    Ale kombinacje... :)

    A można tak prosto:
    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/3825

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2008-09-20 04:14:48
    Od: arti <p...@s...net.pl>

    Instalujesz program keepass , pamieta wszystkie twoje hasła i loginy

  • 10. Data: 2009-04-14 22:03:07
    Od: "awilczynski" <a.wilczynski@WYTNIJ_TOkci.pl>

    jest fajny i prosty \'myk\' na zapamietanie dowolnej witryny.
    Moge przeslac na priva.