-
1. Data: 2008-09-16 10:28:36
Temat: dla zastanawiajacych sie nad Polbankiem :-)
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
historia pewnej korespondencji:
<KLIENT>
1. Czy planujecie Państwo wprowadzenie możliwości wydrukowania potwierdzenia
przelewu z historii rachunku w serwisie internetowym?
2. Jeżeli tak - jaki jest orientacyjny termin wprowadzenia takiej
funkcjonalności?
Moje pytania biorą się stąd, gdyż przy większej ilości przelewów,
każdorazowe wyszukiwanie przelewu w 'liście przelewów', aby wydrukować
jego podsumowanie jest conajmniej niewygodne, zajmuje ogromną ilość
cennego czasu. Gdyby jeszcze wyszukiwarka
przelewów działała dobrze i intuicyjnie, ale jej także nie można nazwać
przyjazną.
Sprawę rozwiązałoby wprowadzenie możliwości wydrukowania potwierdzenia
konkretnego przelewu z historii
rachunku.
Zadaję konkretne pytania i proszę o konkretne odpowiedzi. Odpowiedź w
stylu 'zdajemy
sobie sprawę z niedoskonałości systemu i codziennie nad nimi pracujemy'
niestety nie będzie dla
mnie satysfakcjonująca. Problem, o którym pisałem wyżej stał się już dla
mnie na tyle męczący, że
jeżeli nie zadeklarujcie Państwo wprowadzenia możliwości drukowania
potwierdzeń z historii
rachunku, to będę zmuszony przenieść całość zgromadzonych środków do
banku z przyjaznym interfejsem
internetowym.
<BANK>
Dziękujemy za skorzystanie z opcji: Obsługa klienta - Kontakt.
Uprzejmie informuje, iż nie jesteśmy na razie gotowi, aby podać dokładną
datę udoskonalenia usługi pod tym względem. Zalecamy
wydruk poprzez zakładkę przelewy/ lista przelewów. Za wszelkie
niedogodności przepraszamy.
Za niedogodności przepraszamy i prosimy o cierpliwości i wyrozumiałość.
Miło nam będzie odpowiedzieć na ewentualne pytania pod numerem
infolinii: 0 801 822 000 lub 0 22 3 822 000
<KLIENT>
Skoro sugerujecie Państwo wydruk potwierdzeń przez menu 'przelewy' ->
'lista przelewów', to proszę o informację w jaki sposób skutecznie z
niego korzystać, gdyż niestety mam wrażenie, że jest to po prostu
niemożliwe.
W dniu 31.07.2008 na moim rachunku gotówkowym został zaksięgowany
przelew zewnętrzny (wychodzący) na kwotę 22,20 PLN,
którego potwierdzenie chcę wydrukować.
W wyszukiwarce zadaję następujące kryteria:
Typ przelewu: dowolny
Status: dowolny
Od daty 30.07.2008
Do daty 01.08.2008
Czy dla Państwa nie jest oczywiste, że w/w operacja SPEŁNIA wszystkie
powyższe kryteria? Jednakże wyszukiwarka NIE ZWRACA tej transakcji!
Dlaczego?
Czy przy każdym wydruku winienem ręcznie przeklikiwać każdy przelew z
listy przelewów? Niestety nie umieściliście Państwo w menu 'przelewy' ->
'lista przelewów' daty
wykonania transakcji, a ponadto wyszukiwanie po dacie nie działa, więc
wchodzenie do każdego
przelewu z identyczną kwotą jest chyba jednym sposobem. A co, jeżeli
takich przelewów
jest więcej?
Przykro mi, ale przeniesienie środków z Państwa banku będzie chyba
jednym wyjściem.
Nad przelewami dało się zapanować, gdy było ich mniej. Gdy się ich
trochę nazbierało, to staje się
to po prostu niemożliwe.
Chyba, że dacie mi Państwo jakąś magiczną receptę, jak skutecznie
wyszukiwać przelewy na liście przelewów...
<BANK>
Dziękujemy za skorzystanie z opcji: Obsługa klienta - Kontakt.
Uprzejmie informuje, iż w przypadku kryteriów wyszukiwania przelewów nie
jest ważna data, kiedy przelew
obciążył rachunek, tylko data zlecenia przelewu. Ponadto informuje, iż w
daniach 30 oraz 31 lipca
nie zlecał Pan przelewu zewnętrznego.
<KLIENT>
Uważacie zatem Państwo, że mam pamiętać daty zlecania przelewów,
względnie je gdzieś zapisywać? Proszę wybaczyć szczerość, ale ktoś tu
chyba zupełnie nie rozumie wyrażenia 'po prostu, po ludzku'...
Rozumiem, że nie jesteście mi Państwo w stanie podać skutecznej metody
wyszukiwania przelewów na liście przelewów?
<BANK>
Uprzejmie informuje, iż wyszukiwanie następuje poprzez zdefiniowanie
odpowiednich kryteriów.
Miło nam będzie odpowiedzieć na ewentualne pytania pod numerem infolinii
0 801 822 000
Ręce mi opadły. Wracam ze środkami z powrotem do mBanku. Więcej
cierpliwości dla Polbanku już nie mam.
WN
-
2. Data: 2008-09-16 10:46:47
Temat: Re: dla zastanawiajacych sie nad Polbankiem :-)
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara"
> <BANK>
> Dziękujemy za skorzystanie z opcji: Obsługa klienta - Kontakt.
> Uprzejmie informuje, iż w przypadku kryteriów wyszukiwania przelewów
> nie jest ważna data, kiedy przelew
> obciążył rachunek, tylko data zlecenia przelewu. Ponadto informuje, iż
> w daniach 30 oraz 31 lipca
> nie zlecał Pan przelewu zewnętrznego.
fajne, przecież mogłem sobie zlecić przelew pół roku wcześniej
- np jakaś stała płatność.
A jak przy takiej dacie traktują zlecenia stałe ???
Mam takie zlecenia które generują przelew ale zlecałem je parę
lat temu - poza tym w tym przypadku jedna data zlecenia to kilkadziesiąt
przelewów :-)
*** blad ***
-
3. Data: 2008-09-16 14:04:05
Temat: Re: dla zastanawiajacych sie nad Polbankiem :-)
Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
Dnia Tue, 16 Sep 2008 12:28:36 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):
> historia pewnej korespondencji:
(...)
I tak jesteś niezły, że podiąłeś w ogóle próbe obcowania z ich www. Nawet
nieźle się trzymałeś i w 3 rundzie dopiero padłeś. Ich konto nadaje się
tylko i wyłącznie do tego aby dostać kartę VISA Electron, którą można
płacić przez www i która ma dobre przeliczniki. Zasilam przelewem lub
wpłacam przez wpłatomat, płacę przez www albo wybieram większą kwotę poza
granicami pl w jakimś bankomacie i to wszystko do czego się Polbank
nadaje.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
4. Data: 2008-09-16 18:47:19
Temat: Re: dla zastanawiajacych sie nad Polbankiem :-)
Od: Olgierd <n...@r...org>
Dnia Tue, 16 Sep 2008 12:28:36 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):
> Ręce mi opadły. Wracam ze środkami z powrotem do mBanku. Więcej
> cierpliwości dla Polbanku już nie mam.
To tak jak ja miałem z karą Orange/mBank kiedy mi źle naliczali punkty. W
regulaminie stoi, że to powinność PTK, a mi tam mówią, żebym reklamację w
BRE składał ;-)
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl