  • 1. Data: 2002-09-02 14:18:23
    Temat: Firma Grosz
    Od: "zibi" <z...@w...pl>

    Witam

    Mam prosbe do Szanownych Grupowiczów o opinie na temat firmy:
    Krajowa Agencja Wspierania Przedsieborczosci "Grosz".
    Interesuje mnie program który firma owa proponuje dot. kredytów.
    Chciałbym sie dowiedziec jak to wygląda w praktyce no i oczywiscie czy nie
    jest to
    jakis przekręt :)

    ps. Pytałem juz na innej grupie ale bez echa.

    Z góry dziekuję

    pzdr.
    Zibi

  • 2. Data: 2002-09-02 15:15:06
    Temat: Re: Firma Grosz
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zibi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest to jakis przekręt :)
    > ps. Pytałem juz na innej grupie ale bez echa.

    To też o czymś świadczy :-))
    A może podasz trochę szczegółów ich działalności i wtedy będzie można coś
    wywnioskować ...

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-09-02 15:42:15
    Od: "zibi" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > To też o czymś świadczy :-))
    > A może podasz trochę szczegółów ich działalności i wtedy będzie można coś

    Witam

    Firma udziela kredytów na kupno mieszkania, remonty itd.Warunki są dosyc
    korzystne i co najwazniejsze nie jest wymagane zabezpieczenie np w postaci
    poreczenia (o co trudno w dzisiejszych czasach).Moi rodzice są
    zainteresowani ich
    ofertą(są na emeryturze) lecz ja mam pewne wątpliwosci.System ich opiera sie
    na grupach których członkami są
    osoby przystepujace do programu (kredytobiorcy) a srodki przyznawane są w
    procesie asygnacji(tak jest napisane w umowie) i wtym tkwi problem. W umowie
    nie jest oznaczony jasno termin otrzymania pieniedzy natomiast określaja
    precyzyjnie termin pierwszej raty :w nastepnym miesiacu po przyjeciu do
    grupy co nie jest równoznaczne z przyznaniem srodków pieniężnych które są
    przyznawane kolejno członkom grupy w procesie asygnacji tak długo aż wszyscy
    te pieniadze otrzymają.Państwo z firmy "Grosz" twierdzą że w praktyce jest
    to okres do 3 tygodni od momentu podpisania umowy(pytałem w trzech
    oddziałach tej firmy) i
    że wszyscy ich klienci są zadowoleni.
    Może trochę namotałem ale tak to mniej wiecej wygląda.
    Pytam bo może akurat jest to firma w uczciwa i może któś z grupowiczów
    korzystał z ich usług lub słyszał cos na ten temat.
    Wiem że oddziały tej firmy są min.w Poznaniu,Gnieźnie,Śremie,Chorzowie.

    pzdr
    Zibi

  • 4. Data: 2002-09-02 16:35:55
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 2 Sep 2002 17:42:15 +0200, w <al00rt$5si$1@news.tpi.pl>, "zibi"
    <z...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > zainteresowani ich
    > ofert?(s? na emeryturze) lecz ja mam pewne w?tpliwosci.System ich opiera sie

    ...aaaa system agentyński. Czyli oszustwo.

  • 5. Data: 2002-09-02 16:42:55
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    umowie
    > nie jest oznaczony jasno termin otrzymania pieniedzy natomiast określaja

    Typowi naciągacze w systemie argentyńskim
    Z daleka od nich. Weź lepiej jakiś kredyt wakacyjny, czy świąteczny w banku

    Pzodraiwam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2002-09-02 16:50:29
    Od: "Tomek" <t...@i...com.pl>

    [ciach]

> [...]
    > te pieniadze otrzymają.Państwo z firmy "Grosz" twierdzą że w praktyce jest
    > to okres do 3 tygodni od momentu podpisania umowy(pytałem w trzech

    Zasada pierwsza - w sprawach finansowych jesli cos nie jest napisane to tak
    jakby tego nie bylo
    - czyli potraktuj obietnice o 3 tygodniach jako marchewke aby zlapac
    klienta, ktora do niczego
    nie zobowiazuje ww firmy.
    Pamietaj ze firma nie jest organizacja charytatywna - nie daje pieniedzy bo
    jest OK i lubi klienta...
    Tak wiec nie wierz w super oferty za darmo - jak znam zycie w Twoim
    przypadku bedzie tak, ze jesli masz
    szczescie to dostaniesz w miare szybko ten kredyt - jesli nie to bedziesz
    musial finansowac innych czlonkow
    grupy i troche poczekasz, a w czasie czekania bedziesz musial placic raty od
    kredytu ktorego jeszcze nie
    dostales... w koncu firma musi miec od kogos kase na przyznawane kredyty i
    wlasne koszty, a jak
    wiadomo pieniadze nie rosna na drzewach!

    Pozdrowienia i zyczenia jak najmniejszej dozy naiwnosci w sprawach
    finansowych
    Tomek

  • 7. Data: 2002-09-02 17:09:36
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "zibi" <z...@w...pl> wrote in message

    [...]
> [...]
    > te pieniadze otrzymają.Państwo z firmy "Grosz" twierdzą że w praktyce jest
    > to okres do 3 tygodni od momentu podpisania umowy(pytałem w trzech

    Najprawdopodobniej to praktycznie oznacza, ze od nastepnego miesiaca musisz
    zaczac splacac ten kredyt, obojetnie czy go juz otrzymales, czy nie, lub na
    przyklad, ze "otrzymales rate i natychmiast ja splaciles". Trzymaj sie od
    nich z daleka, to oszustwo!

    marekz

  • 8. Data: 2002-09-02 20:49:54
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

> [...]
    > osoby przystepujace do programu (kredytobiorcy) a srodki przyznawane są w
    > procesie asygnacji(tak jest napisane w umowie) i wtym tkwi problem. W

    Zapomnij o korzystaniu z systemu argentyńskiego

  • 9. Data: 2002-09-03 07:27:54
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Mon, 2 Sep 2002 17:42:15 +0200, "zibi" <z...@w...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    >te pieniadze otrzymają.Państwo z firmy "Grosz" twierdzą że w praktyce jest
    >to okres do 3 tygodni od momentu podpisania umowy(pytałem w trzech

    nie obraź się, ale jak można być tak głupim, aby uwierzyć, że gdy 100
    osób wpłaci po np. 1/100 kwoty "kredytu", to zaraz 100 osób dostanie
    100 "kredytów"?

    >Pytam bo może akurat jest to firma w uczciwa i może któś z grupowiczów
    >korzystał z ich usług lub słyszał cos na ten temat.

    jak sądzisz, dlaczego tak wiele jest czy było ogłoszeń w gazetach "n
    rat w autotak, autosystemie odstąpię"? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2002-09-03 07:31:04