eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFirmy od kart płatniczych mają się w Polsce doskonale!Firmy od kart płatniczych mają się w Polsce doskonale!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Firmy od kart płatniczych mają się w Polsce doskonale!
    Date: Wed, 11 Aug 2010 10:40:23 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <5nsrtat60imb$.57tyij45sggl.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: chello089072069110.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1281516080 23257 89.72.69.110 (11 Aug 2010 08:41:20 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Aug 2010 08:41:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:533866
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak w temacie. Obroty generują gigantyczne, wszystko jest w najlepszym
    porządku, klienci walą drzwiami i oknami, i nic nie trzeba poprawiać ani
    unowocześniać.

    Do takich wniosków doszedłem. Staram się uruchomić w swoim sklepie płatność
    kartami i dzwoniłem do wszystkich znaczących firm oferujących terminale
    (Polcard, eService, Elavon, Pekao, Kolporter, Novitus, Euronet i Polbank).
    Efekty są takie:
    * z jednej firmy ktoś zadzwonił jeszcze tego samego dnia, wypytał o kilka
    spraw, wytłumaczył i umówiliśmy się na spotkanie; rozmowa trwała 10 minut
    ale już samo podejście daje jakiś obraz firmy i tego jak traktuje ona
    klientów (czyli na +)
    * z jednej firmy na drugi dostałem lakonicznego maila praktycznie z
    automatu, zero konkretów, mail nie podpisany, brak numeru telefonu (?), za
    to mogę poczytać o tym co to jest akceptacja kart, czemu warto je
    akceptować i jak wspaniała jest ta ich firma
    * z jednej firmy ktoś do mnie zadzwonił dopiero po 6 dniach od zgłoszenia
    * a reszta ma mnie gdzieś.

    Wygląda więc na to, że wszystkie te firmy wynajmujące terminale żyją sobie
    jak pączki w maśle i mają klienta głęboko gdzieś. Oczywiście nie chodzi mi
    o to, żeby od razu dzwonił do mnie tabun handlowców i zabiegał o moje
    względy bo ja wymyśliłem sobie, że będę akceptował karty. Nie. Rozumiem
    też, że niektóre firmy celują w inny segment klientów jak np. salony
    samochodowe czy hipermarkety (pewnie Polcard czy eService). Ale kurcze,
    minimum zainteresowania tematem czy choćby jakaś oferta na maila już byłoby
    ok...

    --
    best regards,
    scream
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1