  • Data: 2010-08-02 06:22:16
    Temat: Forex - co dokładnie kupuję...
    Od: mic49 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry,

    Jakiś czas temu testowałem platformę XTB - mamy bid, ask, ale... w
    systemach obsługujących giełdy papierami, to jest jeszcze informacje o
    wielkości akcji wystawionych na sprzedaż albo kupno. Tak więc kupując
    bądź sprzedając wiem na przykład, w jakim stopniu jestem w stanie
    wpłynąć na kurs.

    A jak to jest na forexie - w demie xtb mam tylko kurs bid i ask, co
    więc się stanie, jeśli kupię 1 lota albo 10 lotów albo i więcej - kurs
    się zmieni? Skąd wiedzieć, jaka będzie reakcja?

    Michał