  • Data: 2010-08-02 11:32:46
    Temat: Re: Forex - co dokładnie kupuję...
    Od: " ron" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dombrek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dlaczego zaraz zawiedzionego, z czego to wnioskujesz? Pracowałeś w domach
    > maklerskich lub u brokerów, znasz odpowiedzialne za dealing osoby i czy
    > widziałeś jak to naprawdę wygląda, że uważasz moje tłumaczenie za
    > bezsensowne? Próbowałeś kiedyś intensywnie skalpować na większych kwotach
    > niż 1 lot? Grałeś podczas silnych ruchów? Widziałeś jak są opcje kwotowane,
    > np. w tym samym momencie dla 2 graczy inne kwotowania?
    > Jeśli chodzi o rekwoty, to powiedziałem (czytaj uważnie!), że "zwykle
    > gorszą", a nie ZAWSZE gorszą.
> [...]
    Spekulacja jest dla ludzi myslących. Powtarzam jeszcze raz - jestes w stanie
    ocenic w każdej chwili czy to broker czy rynek jest odpowiedzialny za rekwot.
    Jeżeli broker to nie rozumiem, dlaczego korzystac z jego usług. Jako szkolący
    powinienes tez wiedzieć, ze skalpowanie na platformie u mm jest idiotyzmem, i
    nie nalezy sie temu dziwic, bo to nie sa instytucje dobroczynne, oni sa od
    zarabiania a kilku dobrych skalperow moze wyjebac malego brokera w powietrze
    bardzo szybko. Chcesz skalpowac, idz na ecn. Co do kwotowan to tez nie jest
    tak jak mowisz - normalny broker nie ustala ceny, cena jest od dostawcy,
    broker moze sobie pomieszac 1-3p a nie ustalac cene. Cena nie jest też
    sztuczna - jest to cena po której w danej chwili mozesz zawierac nawet
    transakcje z fizyczna dostawą. Jedno jest pewne, że forex jest mniej sterowny
    jak jakakolwiek giełda.