  • 1. Data: 2010-12-28 17:09:31
    Temat: Formułka obrotu.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Czego brakuje w tej formułce:

    OBR = EMA(Close, 14)* EMA(Volume, 14));

    Chciałem sobie wskaźnik, który na podst. wolumenu i ceny podawał wartośc
    obrotu.
    Przy "verify syntax" formułka wywala błąd ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-12-28 17:16:03
    Temat: Re: Formułka obrotu.
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Zlituj sie endriu i jeszcze raz popatrz na ilość nawiasów.

    DJ

  • 3. Data: 2010-12-28 17:20:26
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Zlituj sie endriu i jeszcze raz popatrz na ilość nawiasów.
    >
    > DJ

    Przy dopisaniu tego brakującego nawiasu dalej wywala....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-12-28 17:27:34
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Widać ciężko u Ciebie z liczeniem:
    OBR = EMA(Close, 14)* EMA(Volume, 14);
    Plot(OBR,"OBR",colorBlue,styleHistogram,styleOwnScal
    e);

  • 5. Data: 2010-12-28 17:31:40
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Widać ciężko u Ciebie z liczeniem:
    > OBR = EMA(Close, 14)* EMA(Volume, 14);
    > Plot(OBR,"OBR",colorBlue,styleHistogram,styleOwnScal
    e);

    Ach dziękuję kolego DJ. Myślałem, ze tu jakieś dodatkowe cuda trzeba
    formułować, a tu tylko czeski błąd....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-12-28 18:15:45
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > obrotu.
    > Przy "verify syntax" formułka wywala błąd ...

    nic jej nie brakuje, jest raczej za dużo

  • 7. Data: 2010-12-28 20:17:18
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    e);

    A to jeszcze z trywialnych zagadnień (na które nie mogę jakoś natrafić).
    Kiedyś Dieter tu to podał (gdzies w archiwum wisi) ale gdzie smi umknęło a w
    turtorialach jakoś nie mogę odszukać....

    Jak pomnozyć w AMI przez siebie dwa indeksy (mnie akurat chodzi o pomożenie
    USD/PLN* CL.F).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-12-28 21:38:59
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl>

    http://www.amibroker.com/guide/afl/foreign.html

  • 9. Data: 2010-12-28 21:46:02
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > http://www.amibroker.com/guide/afl/foreign.html

    Według mnie chodzi tu chodzi o wy swietlenie spread-u, a ja szukam
    zwyczajnego pomnożenia CLOSE dwóch Symboli prze siebie.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2010-12-28 21:49:16
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Według mnie chodzi tu chodzi o wy swietlenie spread-u, a ja szukam
    > zwyczajnego pomnożenia CLOSE dwóch Symboli prze siebie.

    A nie widz etu jakiś spread pomi ędzy MSFT i "name" ?.
    O co tutaj kaman ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/