  • 11. Data: 2010-12-28 22:00:34
    Temat: Re: Formułka obrotu.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Interresował bymni ejakiś taki prosty mniej więcej prosty zapisw stylu:

    Suma=Symbol(USD/PLN, Close)*Symbol(CL.F, Close),
    Plot( Suma, "Suma", BarColor, styleNoTitle | ParamStyle("Style") |

    P.S. Pamieatm że Dieter juz to gdzieś na tym forum zapodał tylko nie umiem
    tego odnaleźć......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2010-12-28 22:48:21
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Ściągnij sobie lepiej na stooqu cl.f w plnach bo w ami się męczysz
    niepotrzebnie.
    http://stooq.com/q/?s=clpln.f

    DJ

  • 13. Data: 2010-12-29 07:54:07
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ściągnij sobie lepiej na stooqu cl.f w plnach bo w ami się męczysz
    > niepotrzebnie.
    > http://stooq.com/q/?s=clpln.f

    A dzieki i za tą sugestię, niemnmiej poprzednie pytanie cały czas zostaje
    otwarte ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2010-12-29 19:30:38
    Od: Architekt <wojciech.filipek*wytnij*@mm.pl>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 22:46:02 +0100, Endriu napisał(a):

    > Według mnie chodzi tu chodzi o wy swietlenie spread-u, a ja szukam
    > zwyczajnego pomnożenia CLOSE dwóch Symboli prze siebie.

    bez znaczenia, chodzi o funkcję Foreign.

    --
    Pozdrawiam, Wojciech Filipek
    www.amizone.prv.pl

  • 15. Data: 2011-01-20 09:27:36
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > bez znaczenia, chodzi o funkcję Foreign.

    Th.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2011-01-21 08:08:30
    Od: Kazimierz <a...@f...analizyrynkowe.cal.pl>

    Cześć.

    Kurs_z_USD_na_PLN=C*Foreign("USDPLN", "C", fixup=1);

    Formuła mnoży cenę zamknięcia aktualnego waloru przez kurs USDPLN.
    Oczywiście operacja ma sens tylko dla papierów notowanych w USD, których
    wartość chcemy przeliczyć na PLN.
    W celu uzyskania wykresu zastosować funkcję Plot.

    Kazimierz