    From: orcio <o...@N...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Fortis Bank i Lokata Europejska 5,25%
    Date: Mon, 09 Nov 2009 22:25:08 +0100

    Witam
    Jakby kogoś naszło i chciał założyć to opiszę swoje doświadczenia z
    produktami tego banku. Zacząłem swoją przygodę jeszcze z bankiem DOminet
    (jaka nazwa taka funkcjonalność) wtedy razem z Fortis mieli tą samą
    ofertę, bo zaczynały się łączyć i tu zaczął się problem. Niby można było
    założyć lokatę przez internet ale... potem podejść do banku podpisać
    (chyba żeby pani w okienku się nie pomyliła (w placówce w której
    podpisywałem
    papierki panie przebranżowiły się chyba z mięsnego), ale pierwsze duże
    rozczarowanie bo zgubili mi jedna lokatę podczas migracji systemów ale
    chyba znaleźli bo wróciła po okresie o odsetkami. W międzyczasie pani w
    okienku szukała i obiecała, że zadzwoni... i tyle z nią rozmawiałem, miała
    wysłać jakieś kolejne papierki czekałem ze 2 tyg. w końcu wybrałem się
    sam do oddziału to powiedziała ze wysłała i po kolejnym tygodniu poczta
    dostarczyła z datą nadania zgodna z data mojej wizyty w oddziale.
    Zakładałem parę lokat ostatnia to był po części mój błąd, ale wyszło tez
    jakie maja kiepskie procedury. Po podpisaniu dokumentów czekali 14 dni
    na wpłatę niestety elixir poszedł ostatnią sesją i na ich konto przelew
    trafił po czasie. Pieniądze zaczęły leżeć na jakimś koncie technicznym i
    przypomnieli sobie o nich po 6 dniach i założyli lokatę z kolejnym
    numerem. Koniec lokaty trafił na niedzielę, także myślałem, że pieniądze
    będę miał dostępne po pierwszej poniedziałkowej sesji elixir, a tu znowu
    niemiłe zaskoczenie pieniądze dotarły na zadeklarowane konto po
    ostatniej sesji. Tyle moich żali jak będę miał chwilę przejdę się
    podziękować za współpracę.

    orcio