-
1. Data: 2006-06-14 14:25:14
Temat: Fortis Ideal - uznali reklamację
Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
Jestem jednym z klientów Fortisa, który nie dostał pierwszego wyciągu z
karty Fortis Ideal ("na dowód"). Oczywiście naliczono mi kartę za
nieterminową spłatę (spłaciłem 2 dni po terminie).
Wysłałem do nich maila - w zasadzie w formie pytania, czy nie przewidują
anulowania automatycznie naliczonej opłaty za brak spłaty w terminie dla
wszystkich klientów z powodu powszechnie znanego problemu z
dostarczeniem pierwszego wyciągu. Oczywiście podałem własne dane
adresowe i poprosiłem - o ile to możliwe - o przesłanie wyciągu.
Maila wysłałem 08.06. Dziś dostałem mailem odpowiedź:
- zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło z
przyczyn niezależnych od banku,
- mimo to zwracają mi opłatę za nieterminową spłatę,
- wyciąg za kwiecień przesyłają w PDFie jako załącznik,
- przepraszają za zaistniałą sytuację, dołożą starań i wyrażają nadzieję ;-)
Innymi słowy: warto wysłać reklamację, bank potraktował sprawę bardzo na
korzyść klienta.
Marek
-
2. Data: 2006-06-14 20:46:49
Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
Od: Markus Sprungk <m...@g...com>
MarekM napisał(a):
> Jestem jednym z klientów Fortisa, który nie dostał pierwszego wyciągu z
> karty Fortis Ideal ("na dowód"). Oczywiście naliczono mi kartę za
> nieterminową spłatę (spłaciłem 2 dni po terminie).
>
> Wysłałem do nich maila - w zasadzie w formie pytania, czy nie przewidują
> anulowania automatycznie naliczonej opłaty za brak spłaty w terminie dla
> wszystkich klientów z powodu powszechnie znanego problemu z
> dostarczeniem pierwszego wyciągu. Oczywiście podałem własne dane
> adresowe i poprosiłem - o ile to możliwe - o przesłanie wyciągu.
>
> Maila wysłałem 08.06. Dziś dostałem mailem odpowiedź:
> - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło z
> przyczyn niezależnych od banku,
> - mimo to zwracają mi opłatę za nieterminową spłatę,
> - wyciąg za kwiecień przesyłają w PDFie jako załącznik,
> - przepraszają za zaistniałą sytuację, dołożą starań i wyrażają nadzieję ;-)
>
> Innymi słowy: warto wysłać reklamację, bank potraktował sprawę bardzo na
> korzyść klienta.
>
> Marek
W ubiegłym tygodniu wysłałem poleconym reklamację naliczonej opłaty. Do
dzisiaj zero odpowiedzi, choć podałem wszystkie dane łącznie z mailem i
komórką
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392 m...@g...com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
-
3. Data: 2006-06-14 21:43:32
Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
Markus Sprungk napisał(a):
> W ubiegłym tygodniu wysłałem poleconym reklamację naliczonej opłaty. Do
> dzisiaj zero odpowiedzi, choć podałem wszystkie dane łącznie z mailem i
> komórką
Następnym razem wyślij maila ;-)
W zasadzie jestem zaskoczony, że odpowiedzieli, a w dodatku uznali taką
reklamację. Tym bardziej, że maila wysłałem na adres info at
idealnakarta.pl, a to chyba tylko taka "infolinia" prosprzedażowa, a nie
kanał kontaktu z klientem :-)
W każdym razie z mojej strony duży plus dla Fortisa.
Aha, karta ma marny limit 1000zł, a wszystkich transakcji było na co
najwyżej 200zł. I to jest jedyna usługa, z jakiej korzystam w tym banku,
więc żadnym złotym klientem raczej nie jestem.
Marek
-
4. Data: 2006-06-14 23:31:59
Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
Od: Markus Sprungk <m...@g...com>
MarekM napisał(a):
> Następnym razem wyślij maila ;-)
Wcale niegłupi pomysł :)
> Aha, karta ma marny limit 1000zł, a wszystkich transakcji było na co
> najwyżej 200zł. I to jest jedyna usługa, z jakiej korzystam w tym banku,
> więc żadnym złotym klientem raczej nie jestem.
To tak jak ja z tym, że ja zdążyłem wydać w tym okresie ponad 700 zł :)
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392 m...@g...com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
-
5. Data: 2006-06-15 15:28:16
Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
Od: bob <1...@x...pl>
Markus Sprungk napisał(a):
>> - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło z
>> przyczyn niezależnych od banku,
Jakich, qrna, przyczyn niezależnych od banku jeżeli kupa ludzi nie
dostała pierwszego wyciągu? Coś im się zjebało w systemie i tyle. Chyba
że ktoś na poczcie hurtowo zapierdolił te wyciągi.
-
6. Data: 2006-06-15 17:17:21
Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
Od: Markus Sprungk <m...@g...com>
bob napisał(a):
> Jakich, qrna, przyczyn niezależnych od banku jeżeli kupa ludzi nie
> dostała pierwszego wyciągu? Coś im się zjebało w systemie i tyle. Chyba
> że ktoś na poczcie hurtowo zapierdolił te wyciągi.
Naucz się chłopie cytować z sensem. Zobacz sobie dokładnie kto co napisał w
tym wątku a nie jakieś bzdury cytujesz!
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392 m...@g...com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
-
7. Data: 2006-06-15 18:02:05
Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
bob wrote:
> Markus Sprungk napisał(a):
>
>>> - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło
>>> z przyczyn niezależnych od banku,
>
>
> Jakich, qrna, przyczyn niezależnych od banku jeżeli kupa ludzi nie
> dostała pierwszego wyciągu? Coś im się zjebało w systemie i tyle.
Nawet jeśli masz informatyków i czynisz wysiłki aby system sprawnie
działał to i tak system może siąść - i to są również przyczyny
niezależne.
Leszek
-
8. Data: 2006-06-15 18:31:54
Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
Od: bob <1...@x...pl>
Leszek napisał(a):
> bob wrote:
>> Markus Sprungk napisał(a):
>>
>>>> - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło
>>>> z przyczyn niezależnych od banku,
>>
>>
>> Jakich, qrna, przyczyn niezależnych od banku jeżeli kupa ludzi nie
>> dostała pierwszego wyciągu? Coś im się zjebało w systemie i tyle.
>
> Nawet jeśli masz informatyków i czynisz wysiłki aby system sprawnie
> działał to i tak system może siąść - i to są również przyczyny niezależne.
>
> Leszek
Zgoda. Tylko niech korzystając z okazji nie rąbią wszstkich na 50 złotówek.
-
9. Data: 2006-06-15 18:42:16
Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>
Leszek napisał(a):
> bob wrote:
>> Markus Sprungk napisał(a):
>>
>>>> - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło
>>>> z przyczyn niezależnych od banku,
>>
>>
>> Jakich, qrna, przyczyn niezależnych od banku jeżeli kupa ludzi nie
>> dostała pierwszego wyciągu? Coś im się zjebało w systemie i tyle.
>
> Nawet jeśli masz informatyków i czynisz wysiłki aby system sprawnie
> działał to i tak system może siąść - i to są również przyczyny niezależne.
Nie, to NIE SĄ przyczyny niezależne.
Pozdrawiam
Marcin Lubojański
--
interesujesz się turystyką? zapraszam na moje strony:
www.goscinni.betacom.pl - darmowe noclegi!! na zasadzie wymiany adresów
www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica
ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowice
-
10. Data: 2006-06-20 11:01:30
Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>
A ja wczoraj dostałem wyciąg.
Muszę przyznać, że jest bardzo przejrzysty, podobny do wyciągów KK w PKO BP,
lepszy od wyciągów z BPH czy nawet Rafiego. Tylko, że ja najbardziej lubię
wyciągi w wersji internetowej i dlatego zabardzo "ideała" nie eksplatuję.
Pozdrawiam,
Grzegorz Niedźwiecki