eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis Ideal - uznali reklamację
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2006-06-14 14:25:14
    Temat: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Jestem jednym z klientów Fortisa, który nie dostał pierwszego wyciągu z
    karty Fortis Ideal ("na dowód"). Oczywiście naliczono mi kartę za
    nieterminową spłatę (spłaciłem 2 dni po terminie).

    Wysłałem do nich maila - w zasadzie w formie pytania, czy nie przewidują
    anulowania automatycznie naliczonej opłaty za brak spłaty w terminie dla
    wszystkich klientów z powodu powszechnie znanego problemu z
    dostarczeniem pierwszego wyciągu. Oczywiście podałem własne dane
    adresowe i poprosiłem - o ile to możliwe - o przesłanie wyciągu.

    Maila wysłałem 08.06. Dziś dostałem mailem odpowiedź:
    - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło z
    przyczyn niezależnych od banku,
    - mimo to zwracają mi opłatę za nieterminową spłatę,
    - wyciąg za kwiecień przesyłają w PDFie jako załącznik,
    - przepraszają za zaistniałą sytuację, dołożą starań i wyrażają nadzieję ;-)

    Innymi słowy: warto wysłać reklamację, bank potraktował sprawę bardzo na
    korzyść klienta.

    Marek


  • 2. Data: 2006-06-14 20:46:49
    Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    MarekM napisał(a):

    > Jestem jednym z klientów Fortisa, który nie dostał pierwszego wyciągu z
    > karty Fortis Ideal ("na dowód"). Oczywiście naliczono mi kartę za
    > nieterminową spłatę (spłaciłem 2 dni po terminie).
    >
    > Wysłałem do nich maila - w zasadzie w formie pytania, czy nie przewidują
    > anulowania automatycznie naliczonej opłaty za brak spłaty w terminie dla
    > wszystkich klientów z powodu powszechnie znanego problemu z
    > dostarczeniem pierwszego wyciągu. Oczywiście podałem własne dane
    > adresowe i poprosiłem - o ile to możliwe - o przesłanie wyciągu.
    >
    > Maila wysłałem 08.06. Dziś dostałem mailem odpowiedź:
    > - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło z
    > przyczyn niezależnych od banku,
    > - mimo to zwracają mi opłatę za nieterminową spłatę,
    > - wyciąg za kwiecień przesyłają w PDFie jako załącznik,
    > - przepraszają za zaistniałą sytuację, dołożą starań i wyrażają nadzieję ;-)
    >
    > Innymi słowy: warto wysłać reklamację, bank potraktował sprawę bardzo na
    > korzyść klienta.
    >
    > Marek

    W ubiegłym tygodniu wysłałem poleconym reklamację naliczonej opłaty. Do
    dzisiaj zero odpowiedzi, choć podałem wszystkie dane łącznie z mailem i
    komórką


    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098


  • 3. Data: 2006-06-14 21:43:32
    Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > W ubiegłym tygodniu wysłałem poleconym reklamację naliczonej opłaty. Do
    > dzisiaj zero odpowiedzi, choć podałem wszystkie dane łącznie z mailem i
    > komórką

    Następnym razem wyślij maila ;-)

    W zasadzie jestem zaskoczony, że odpowiedzieli, a w dodatku uznali taką
    reklamację. Tym bardziej, że maila wysłałem na adres info at
    idealnakarta.pl, a to chyba tylko taka "infolinia" prosprzedażowa, a nie
    kanał kontaktu z klientem :-)

    W każdym razie z mojej strony duży plus dla Fortisa.

    Aha, karta ma marny limit 1000zł, a wszystkich transakcji było na co
    najwyżej 200zł. I to jest jedyna usługa, z jakiej korzystam w tym banku,
    więc żadnym złotym klientem raczej nie jestem.

    Marek


  • 4. Data: 2006-06-14 23:31:59
    Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    MarekM napisał(a):


    > Następnym razem wyślij maila ;-)

    Wcale niegłupi pomysł :)


    > Aha, karta ma marny limit 1000zł, a wszystkich transakcji było na co
    > najwyżej 200zł. I to jest jedyna usługa, z jakiej korzystam w tym banku,
    > więc żadnym złotym klientem raczej nie jestem.

    To tak jak ja z tym, że ja zdążyłem wydać w tym okresie ponad 700 zł :)




    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098


  • 5. Data: 2006-06-15 15:28:16
    Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Od: bob <1...@x...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    >> - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło z
    >> przyczyn niezależnych od banku,


    Jakich, qrna, przyczyn niezależnych od banku jeżeli kupa ludzi nie
    dostała pierwszego wyciągu? Coś im się zjebało w systemie i tyle. Chyba
    że ktoś na poczcie hurtowo zapierdolił te wyciągi.


  • 6. Data: 2006-06-15 17:17:21
    Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    bob napisał(a):


    > Jakich, qrna, przyczyn niezależnych od banku jeżeli kupa ludzi nie
    > dostała pierwszego wyciągu? Coś im się zjebało w systemie i tyle. Chyba
    > że ktoś na poczcie hurtowo zapierdolił te wyciągi.

    Naucz się chłopie cytować z sensem. Zobacz sobie dokładnie kto co napisał w
    tym wątku a nie jakieś bzdury cytujesz!




    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098


  • 7. Data: 2006-06-15 18:02:05
    Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    bob wrote:
    > Markus Sprungk napisał(a):
    >
    >>> - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło
    >>> z przyczyn niezależnych od banku,
    >
    >
    > Jakich, qrna, przyczyn niezależnych od banku jeżeli kupa ludzi nie
    > dostała pierwszego wyciągu? Coś im się zjebało w systemie i tyle.

    Nawet jeśli masz informatyków i czynisz wysiłki aby system sprawnie
    działał to i tak system może siąść - i to są również przyczyny
    niezależne.

    Leszek


  • 8. Data: 2006-06-15 18:31:54
    Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Od: bob <1...@x...pl>

    Leszek napisał(a):
    > bob wrote:
    >> Markus Sprungk napisał(a):
    >>
    >>>> - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło
    >>>> z przyczyn niezależnych od banku,
    >>
    >>
    >> Jakich, qrna, przyczyn niezależnych od banku jeżeli kupa ludzi nie
    >> dostała pierwszego wyciągu? Coś im się zjebało w systemie i tyle.
    >
    > Nawet jeśli masz informatyków i czynisz wysiłki aby system sprawnie
    > działał to i tak system może siąść - i to są również przyczyny niezależne.
    >
    > Leszek

    Zgoda. Tylko niech korzystając z okazji nie rąbią wszstkich na 50 złotówek.


  • 9. Data: 2006-06-15 18:42:16
    Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Leszek napisał(a):
    > bob wrote:
    >> Markus Sprungk napisał(a):
    >>
    >>>> - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło
    >>>> z przyczyn niezależnych od banku,
    >>
    >>
    >> Jakich, qrna, przyczyn niezależnych od banku jeżeli kupa ludzi nie
    >> dostała pierwszego wyciągu? Coś im się zjebało w systemie i tyle.
    >
    > Nawet jeśli masz informatyków i czynisz wysiłki aby system sprawnie
    > działał to i tak system może siąść - i to są również przyczyny niezależne.

    Nie, to NIE SĄ przyczyny niezależne.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na moje strony:
    www.goscinni.betacom.pl - darmowe noclegi!! na zasadzie wymiany adresów
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica
    ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowice


  • 10. Data: 2006-06-20 11:01:30
    Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    A ja wczoraj dostałem wyciąg.
    Muszę przyznać, że jest bardzo przejrzysty, podobny do wyciągów KK w PKO BP,
    lepszy od wyciągów z BPH czy nawet Rafiego. Tylko, że ja najbardziej lubię
    wyciągi w wersji internetowej i dlatego zabardzo "ideała" nie eksplatuję.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki


strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1