    From: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Fortis - kiedy wysylaja VE ?
    Date: Wed, 4 Dec 2002 22:01:37 +0100

    Witam,

    Zgodnie z zasada "skoro nie widac roznicy, to po co przeplacac", dylemat
    Raiffeisen czy Fortis zostal rozstrzygniety na korzysc Fortisa (e-pakiet).
    Podczas 1) odbierania dyskietki oraz podczas 2) otrzymywania id zadalem
    pytanie: Kiedy bank przysle mi karte VE. Otrzymalem dwie odpowiedzi:
    1) Pan-w-Niebieskiej-Koszuli (placowka przy ul. Wiejskiej w Warszawie): "Po
    otrzymaniu numeru konta, przeleje Pan na nie co najmniej 300 zl, w terminie
    7 dni od zaksiegowania przelewu otrzyma Pan karte",
    2) Pani w 0801FORTIS: "W terminie 5 dni roboczych od dzisiaj (t.j. od
    otrzymania id oraz numeru konta) przygotujemy i wyslemy dla Pana karte,
    zaden przelew nie jest konieczny"

    Mam zatem pytanie: kto ma racje, czyli
    I. czy zeby Fortis wyslal VE potrzebna jest wplata czy wystarczy otwarcie
    rachunku (jezeli potrzebna jest wplata, to w jakiej wysokosci - minimalnej,
    czy zadeklarowanej w umowie) ?
    II. konto jest wspolne, id mam nadany tylko ja, czy VE zostanie wyslana do
    obu wspolwalscicieli ?

    Serdecznie dziekuje za pomoc i pozdrawiam, Grzegorz

    PS. Czy Fortis nie ma jakiejs ukrytej linii na 0800 (cos mi sie kojarzy
    0800112233, czy tez 0800223344) ?