  • 31. Data: 2002-03-07 14:02:45
    Temat: Re: Fortis wycofuje sie rakiem...
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Taaa... 20miliardow much nie moze sie mylic! Jedzcie g... :)
    > Masz jakas obsesje tej Visy? Placa Ci za reklame?
    > Gotowke akceptuje wiecej sklepow niz Vise ;-P

    nie będe leciał do bankomatu chyba żeby zapłacić za bułeczki w samie na
    przeciwko.

  • 32. Data: 2002-03-07 14:08:03
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czyli VISA ONLY

    Wolalbym amexa albo DC

  • 33. Data: 2002-03-07 14:08:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > oczywiście ale pod lokate

    I takze trzeba trzymac konto pol roku - eee wale taki system

  • 34. Data: 2002-03-07 15:01:41
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a poco płacić za amexa jak się go nie używa?

    a po cholere komus 2 kredytowki? jak dla mnie po to zeby miec wiekszy
    kredyt - powiedzmy ze pod lokate dostane 2k limitu wiec na 2 KK mam
    4k....jak dla mnie to warto (zreszta zalezy gdzie sie mieszka ;-) ja
    ostatnio w Kielcach specjalnie zwracm uwage ile jest punktow akceptujacych
    AmExa - jest troche, a o Krakowie juz nie mowie)

    zresza znajac siebie czesciej bede uzywal AmExa niz VISE - zawsze to fajniej
    wyjac AmExa niz tak jak wszytsyc Visowke

    --
    JaKi

  • 35. Data: 2002-03-07 15:04:15
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Visa ma więcej merchantów.
    > czyli jest lepsza.

    A co powiesz o Europayu? akceptowalne tak samo jak VISA, mimo wszytsko i tak
    VISA dla Ciebie lepsza, wiec ilosc merchantow jednak nie ma dla Ciebie
    takiego znaczenia przy wybieraniu systemu.

    --
    JaKi

  • 36. Data: 2002-03-07 15:05:35
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > I takze trzeba trzymac konto pol roku - eee wale taki system

    he he he - dobrze zrobilem, ze jak wycofywalem kase od nich 1,5 roku temu to
    nie zamknolem konta - teraz jak znalazl ;-)))

    --
    JaKi

  • 37. Data: 2002-03-07 15:50:20
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > VISA dla Ciebie lepsza, wiec ilosc merchantow jednak nie ma dla Ciebie
    > takiego znaczenia przy wybieraniu systemu.

    nie prawda,
    europay ma troszke mniej od visy

  • 38. Data: 2002-03-07 15:53:30
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > zresza znajac siebie czesciej bede uzywal AmExa niz VISE - zawsze to fajniej
    > wyjac AmExa niz tak jak wszytsyc Visowke

    jak się ma pieniądze to i na debetowej da się żyć, poza tym lepsza VC debetowa
    od VE kredytowej, lepsza Visa Silver kredytowa od VC debetowa, visa gold
    debetowa od visy silver kredytowej.

  • 39. Data: 2002-03-07 15:54:32
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > he he he - dobrze zrobilem, ze jak wycofywalem kase od nich 1,5 roku temu to
    > nie zamknolem konta - teraz jak znalazl ;-)))

    dokładnie:))))

  • 40. Data: 2002-03-07 16:03:07
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-07 at 16:53 n...@p...onet.pl wrote:
    >jak się ma pieniądze to i na debetowej da się żyć, poza tym lepsza VC
    >debetowa
    >od VE kredytowej, lepsza Visa Silver kredytowa od VC debetowa, visa gold
    >debetowa od visy silver kredytowej.

    Sorki, ale imho zaczynasz pie... jak potluczony. Tak Cie rusza ten gold, tak
    lubisz nim blyskac wszedzie? Moze napisz jeszcze, ze taka a taka jest lepsza, bo
    ma labedzia od takiej co ma wrobelka, albo na odwrot.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]