  • 11. Data: 2012-12-10 11:07:24
    Temat: Re: Fotokasa -- Citi
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Czy ktoś może potwierdzić pełny 10procentowy zwrot za kilkukrotną płatności za tę
    samą fakturę? W UPC w tytule przelewu jest podany numer i okres. Być może Citi jest
    na tyle cwane że monitoruje dane z faktury, chociazby wygenerowany tytuł przelewu?

  • 12. Data: 2012-12-10 11:24:41
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2012 14:04:19 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:
    > W dniu 2012-12-06 21:54, luc napisaďż˝(a):

    odb�bnione, teraz oczekiwanie na bonusy ;-) Raczej powinny by� przyznane, bo
    ostatnio przes�ali spam zach�caj�cy do udzia�u w promocji.

    > Daj zna�, czy dostaniesz bonus... Ja bym szacowa�, �e owe 10 tysi�cy
    >
    > dawno ju� si� wyczerpa�o...

    Na razie ani widu, ani słychu. Pytanie - jak oni to rozliczają? Od razu jest
    obciążenie za przelew niższe o 10%, czy też osobna pozycje na zwrot? Może ktoś
    napisać, jak to u niego na wyciągu/w systemie wygląda?

    pzdrwm
    luc

  • 13. Data: 2012-12-10 13:41:48
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 11:24:41 UTC+1 użytkownik luc napisał:
> [...]

    obciążenie za przelew niższe o 10%, czy też osobna pozycje na zwrot? Może ktoś
    napisać, jak to u niego na wyciągu/w systemie wygląda?

    Dostalem wyciag, ale zwrotu wciaz nie ma :(

    --
    pozdr.
    ls

  • 14. Data: 2012-12-10 13:51:39
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

> [...]
    obciążenie za przelew niższe o 10%, czy też osobna pozycje na zwrot? Może ktoś
    napisać, jak to u niego na wyciągu/w systemie wygląda?

    Obciążenie jest na kwotę z faktury. Co do zwrotu, to wg regulaminu:

    "Zwroty będą dokonywane w miesięcznych okresach rozliczeniowych, w terminie do
    ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego za miesiąc poprzedni."

    Cholera tak to formułują, że ciężko w pierwszej chwili zrozumieć. Prawdopodobnie
    zwroty za faktury opłacone w grudniu będą wypłacane do końca stycznia. Chyba, że źle
    to rozumiem.

    Generalnie nie wiadomo czy promocja jeszcze trwa. Próbowałem dowiedzieć się od
    konsultanta, ale ten nic nie widział o limicie 10tys. tylko zaczął dukać fragmenty
    regulaminu zupełnie niezwiązane z moim zapytaniem. Czy komuś udało się wyciągnąć
    informację o przekroczeniu 10tys. transakcji?

    Czy płatności z kk wchodzą do limitu, jaki trzeba wykorzystać z grouponowej oferty
    citi?

  • 15. Data: 2012-12-10 14:28:22
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 13:51:39 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:

> [...]
    regulaminu zupełnie niezwiązane z moim zapytaniem. Czy komuś udało się wyciągnąć
    informację o przekroczeniu 10tys. transakcji?

    Też próbowałem to nich wyciągnąć - nie mieli do tego dostępu w systemie.

    > Czy płatności z kk wchodzą do limitu, jaki trzeba wykorzystać z grouponowej oferty
    citi?

    Musiałbyś sprawdzić, jaki typ transakcji jest tam wymagany. Ostatnio we wszystkich
    konkursach wyłączają przelewy z karty, nawet te w ramach płatności za rachunki.
    Przelewy z karty też nie dają punktów premiowych World :-(

    pzdrwm
    luc

  • 16. Data: 2012-12-10 20:11:59
    Od: marysz <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 11:07:24 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
> [...]
    na tyle cwane że monitoruje dane z faktury, chociazby wygenerowany tytuł przelewu?

    A nie łatwiej wygenerować kod QR z wielokrotnoscia kwoty, zamiast kilku przelewów?

  • 17. Data: 2012-12-10 22:11:58
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 10 grudnia 2012 20:11:59 UTC+1 użytkownik marysz napisał:

    > A nie łatwiej wygenerować kod QR z wielokrotnoscia kwoty, zamiast kilku przelewów?

    A łatwiej? Pstrykam fotkę i przelew idzie. A co do poprawności wygenerowanego kodu to
    pewności jednak nie mam. Może jest jakieś solenie w postaci dodawania znacznika lub
    skrótu gwarantującego autentyczność kodu?

    Poza tym przecież jest limit zwrotu 20zł na transakcję więc i tak 5 razy musialbym
    przelewać. Czyli na jedno wychodzi.

  • 18. Data: 2012-12-11 14:28:33
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 listopada 2012 15:14:16 UTC+1 użytkownik ls napisał:

    > Wy tu chlopcy gadu gadu, a tam z 10tys. premiowanych transakcji zostalo juz z 5 ;)

    Rozumiem, że strzelasz z tymi 5 tys?

    Dzwoniłem na infolinie, ale niestety nie potrafią powiedzieć ile transakcji zostało
    zrealizowanych.

    Wiem tylko, że transakcja fotokasą jest traktowana jako transakcja bezgotówkowa
    (nomenklatura w przypadku kk jest powalająca) i że "raczej" wlicza się do limitów np
    300zł w promocji grouponowej. Prawodopodobnie mozna tez zaplacic te samą fakturę
    wielokrotnie i 10% rabat powinien zostać przyznany dla kazdej wpłaty. Tutaj również z
    naciskiem na "raczej".

    Infolinia niestety nie byla specjalnie poinformowana... Dobrze że wykupiłem Voipa bo
    płacenie za tak miałkie informacje byloby kiepskim dealem ;)

  • 19. Data: 2012-12-11 14:37:42
    Od: gral <n...@e...pl>

    marek.h napisał(a):

> [...]
    >
    > Infolinia niestety nie byla specjalnie poinformowana... Dobrze że wykupiłem Voipa
    bo płacenie za tak miałkie informacje byloby kiepskim dealem ;)

    Efekt uboczny - za rachunki płacone fotokasą nie da się wydrukować
    potwierdzenia PDF z systemu (co może być przydatne dla udokumentowania
    ulgi internetowej).

  • 20. Data: 2012-12-11 14:42:28
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 14:37:42 UTC+1 użytkownik gral napisał:

    > Efekt uboczny - za rachunki płacone fotokasą nie da się wydrukować
    >
    > potwierdzenia PDF z systemu (co może być przydatne dla udokumentowania
    >
    > ulgi internetowej).

    Hmm. To chyba jest bład, który trzeba byloby zgłosić. A może w ten sposób chcą
    częsciowo odzyskać 10%, tzn wydzierając od klientów opłatę za generowanie papierowych
    potwierdzeń wysyłanych pocztą ;)