  • 1. Data: 2003-03-12 10:56:46
    Temat: Franchising bankowy
    Od: "\"maly'" <m...@o...pl>

    Czy jest ktoś na forum, ktory już pracuje w tym systemie, ktory opisany
    jest w n/w artykule :
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=874&d
    ok=874.6.3.2.1.1.0.1.htm

  • 2. Data: 2003-03-12 23:11:05
    Temat: Re: Franchising bankowy
    Od: "Lenny" <_...@g...pl>

    ""maly'" <m...@o...pl> wrote in message
    > Czy jest ktoś na forum, ktory już pracuje w tym systemie, ktory opisany
    > jest w n/w artykule :

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=874&d
    ok=874.6.3.2.1.1.0.1.htm

    Mnie poinformowano ze te troche to 200 000 oplaty za franszyze
    podziekowalem poki co
    Pozdrawiam
    lenny

  • 3. Data: 2003-03-14 09:05:30
    Temat: Odp: Franchising bankowy
    Od: "\"maly'" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Lenny" <_...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ""maly'" <m...@o...pl> wrote in message

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=874&d
    ok=874.6.3.2.1.1.0.1.htm

    > Mnie poinformowano ze te troche to 200 000 oplaty za franszyze
    > podziekowalem poki co
    > Pozdrawiam
    > lenny
    >
    > no,no jest to sporo kasy ale zwróć uwagę ,że systemy franchisingowe
    zaczynają się conajmniej od 200 tys.Dla przykładu pralnie 200 do 400 tys.
    poz.

  • 4. Data: 2003-03-14 11:34:26
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    ""maly'" <m...@o...pl> napisał:

    > Czy jest ktoś na forum, ktory już pracuje w tym systemie,
    > ktory opisany jest w n/w artykule :

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=874&d
    ok=874.6.3.2.1.1.0.1.htm

    Z ta franszyza jest wiele niejasnosci. Poszukaj w archiwum,
    temat byl walkowany gdzies przed miesiacem albo tu, albo
    na pl.biznes.

    Pozdrawiam

    (mrk)

    ---
    Marcin R. Kiepas
    m...@i...pl
    www.mrktrader.prv.pl
    *************************

  • 5. Data: 2003-03-14 11:41:43
    Od: f...@w...pl

    A może by tak biuro maklerskie (taki POK) na zasadzie franszyzy?

  • 6. Data: 2003-03-14 11:49:18
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    Użytkownik <f...@w...pl> napisał:

    > A może by tak biuro maklerskie (taki POK) na zasadzie franszyzy?

    Pod warunkiem, ze bedzie umozliwialo handel na
    zagranicznych parkietach, bo GPW powoli umiera.
    A tu jeszcze Kolodko chce ja dobic podatkiem...

    Pozdrawiam

    (mrk)

    ---
    Marcin R. Kiepas
    m...@i...pl
    www.mrktrader.prv.pl
    ************************

  • 7. Data: 2003-03-14 14:44:17
    Od: "\"maly'" <m...@o...pl>

    > Z ta franszyza jest wiele niejasnosci. Poszukaj w archiwum,
    > temat byl walkowany gdzies przed miesiacem albo tu, albo
    > na pl.biznes.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > (mrk)
    >
    > ---
    > Marcin R. Kiepas
    > m...@i...pl
    > www.mrktrader.prv.pl
    > Dziękuję, temat był poruszany 3,4 lutego oprócz tego na Onet-biznes-banki.
    Lecz po przeczytaniu uważam ,że jest brak sensownych wypowiedzi-zero
    konkretów.