  • 1. Data: 2007-05-22 22:00:44
    Temat: Franczyza EUROBANK
    Od: "mcduck" <m...@g...pl>

    Witam, nosze się z zamiarem otwarcia placówki franczyzowej Eurobanku.
    Chciałbym wiedzieć co sądzicie o tym pomyśle. Placówka ma powstać w mieście
    powiatowym ma wschodzie polski i jeszcze jedno mamy juz Lukasa centrum
    kredytowe klika banków oraz moc agencji kredytowych. Proszę o opinie o
    pomyśle.
    pozdrawiam
    mcduck

  • 2. Data: 2007-05-23 09:44:45
    Temat: Re: Franczyza EUROBANK
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > powiatowym ma wschodzie polski i jeszcze jedno mamy juz Lukasa centrum
    > kredytowe klika banków oraz moc agencji kredytowych. Proszę o opinie o

    Jak jest posucha u Was jeśli chodzi o bankowe punkty kredytowe i jest nie mniej
    niż 20.000 mieszkańców to spróbować można wg mnie. Franczyza nie jest u nich
    droga i dają możliwość czegoś w rodzaju pół rocznego okresu przejściowego na
    rozruch a potem to tylko plan, plan, plan. Poczytaj na serwisach franczyzowych
    opinie, jest tego sporo. W tej kategorii cenowej i jakościowej można by też
    pomyśleć o Polbanku.

    Pzdr. Parl Dro