  • 1. Data: 2002-07-04 12:41:47
    Temat: Frank Szwajcarski
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Czy to prawda że CHF ma pokrycie w złocie?????

    Pozdrawiam grupę!!!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2002-08-05 07:29:57
    Temat: Re: Frank Szwajcarski
    Od: "Mirek" <t...@t...prv.pl>

    b...@p...onet.pl wrote:
    > Czy to prawda że CHF ma pokrycie w złocie?????

    Z tego co pamiętam z wykładów Finanse mnar. to ostatnią walutą wymienialną
    na złoto czyli mającą pokrycie w złocie był $$$$$$$$$$$$$$ ale USA wycofała
    się z tego we wczesnych latach 70

    > Pozdrawiam grupę!!!!!!!!!!!!

    Hej
    Mirek

  • 3. Data: 2002-08-05 15:50:18
    Od: "Marcin Oździński" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Mirek" <t...@t...prv.pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co pamiętam z wykładów Finanse mnar. to ostatnią walutą wymienialną
    > na złoto czyli mającą pokrycie w złocie był $$$$$$$$$$$$$$ ale USA
    wycofała
    > się z tego we wczesnych latach 70
    Chyba raczej w 30 za Roosvelta co zresztą przyniosło olbrzymi wzrost
    gospodarczy.

  • 4. Data: 2002-08-05 17:25:56
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > wycofała
    > Chyba raczej w 30 za Roosvelta co zresztą przyniosło olbrzymi wzrost
    > gospodarczy.

    Eh chyba spales na wykladach, przedpiszca ma racje,

    http://republika.pl/sciagajcie/witryna/sciagi/Miedzy
    narodowy%20rynek%20finan
    sowy.htm

    gren

  • 5. Data: 2002-08-05 21:37:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    05 Aug 02 17:50, Marcin Oździński pisal do All:

    MO> wycofała

    MO> Chyba raczej w 30 za Roosvelta co zresztą przyniosło olbrzymi wzrost
    MO> gospodarczy.

    Nie!
    Pamietam jeszcze ostatni parytet = ~39$ za uncjŠ.
    Chyba w okresie "kryzysu paliwowego" zwiazanego z powstaniem OPEC.
    Zaraz potem zˆoto podrožaˆo 10-krotnie, do 400$ za uncjŠ).

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 6. Data: 2002-08-07 20:31:10
    Od: "Mirek" <t...@t...prv.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Nie!
    > Pamietam jeszcze ostatni parytet = ~39$ za uncjŠ.
    > Chyba w okresie "kryzysu paliwowego" zwiazanego z powstaniem OPEC.
    > Zaraz potem zˆoto podrožaˆo 10-krotnie, do 400$ za uncjŠ).

    Też jestem pewien, że było to właśnie do kryzysu paliwowego (chyba 1971) ale
    nie chciało mi się dokładnie sprawdzać (i dalej mi się nie chce :)

    > Pozdrawiam!
    > Mariusz -=maVox=-

    Pozdrawiam