  • Data: 2004-01-14 10:48:22
    Temat: Fundusze Akcji w dol od poniedzialku ?
    Od: "Przemek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uwierzylem, ze do piatku zarobie na funduszach akcji pare zloty. Zdazylem
    przekonwertowac ze zrownowazonych na akcyjne. Mam sygnaly, ze od
    poniedzialku gielda pojedzie w dol. Wiem ze Fundusze akcji reaguja na te
    sygnaly z opoznieniem. Jesli rzeczywiscie bedzie ostry zjazd to zapewne
    Fundusze akcji tez pojda ostro w dol ?
    Wolalbym przeskoczyc taki dolek i znow ulokowac sie na drabince idacej w
    gore :)
    Jakie jest Wasze zdanie o tym, czy w przypadku Funduszy akcyjnych moja
    operacja ma szanse powodzenia ?