  • 41. Data: 2008-01-16 03:22:27
    Temat: Re: Fundusze, inwestycjie, bzdury...
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <b...@s...org> napisał w wiadomości
    news:1axammgndq9h3$.1x2lforg98qf0$.dlg@40tude.net...

    > A czego się spodziewałeś po swenie?
    >
    > AK

    Solidnej realnej i chlodnej kalkulacji. Ja wiem, ze obecnie w Polsce mamy
    ere "fake" i kazdy sie pociesza sadzac, ze to tylko przejsciowe, a bedzie
    lepiej, beda wzrosty... 90% polakow wierzy w reklamy (!)
    Jak tivi powie, ze 2+2=5 to ludzie uwierza.
    Tak, racia mnie reklamy nie ruszaja, w kazdym momencie szukam "dziur" i
    innych pulapek. Nie wierze w uczciwosc, zwlaszcza gazet i tivi.
    Tak roznie sie od ciebie, ja mysle ty przetwarzasz....

  • 42. Data: 2008-01-16 06:51:27
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Wed, 16 Jan 2008 03:18:50 GMT, swen napisał(a):

    > A ile wzrozly miedzy majem 07 a 15 styczniem 08?

    Pytanie jest durne, bo w tym roku jest tylko jeden styczeń.

    AK

  • 43. Data: 2008-01-16 06:53:01
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Wed, 16 Jan 2008 03:22:27 GMT, swen napisał(a):

    > Solidnej realnej i chlodnej kalkulacji.

    Nie, nie sądzę, by Jan tego się po tobie spodziewał :> Żegnam niniejszym.

    AK

  • 44. Data: 2008-01-16 06:58:40
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    swen pisze:

> [...]
    > Zrozum, na rynku od mniej wiecej 80 lat istnieje "dmuchany pieniadz", od
    > mniej wecej 30 lat wstecz jego ilosc rosnie lawinowo nie ma zadnego pokrycia
    > w zlocie, czy ropie (choc z ropa sa proby utrzymania jakiegokolwiek
    > depozytu - patrz ceny ropy w ostatnich 4 latach).
    > Zloto zwyzkuje. Raczej polecal bym ci wycofac kase z funduszy a przezucic
    > sie na zloto.
    > Tylko czekac kiedy banki beda zamkniete z powodu nadmiaru chetnych na swoja
    > kase a ktorej nie ma...
    > "To co dzieje sie dzis, to jedynie wierzcholek gory lodowej" - tak mowia

    Tacy swami eksperci jak ci od banki internetowej ktora zauwazyli jak juz
    bylo po ptakach. DMuchany pieniedz to byl w 1987r. slawne obligacje
    smieciowe to bylo dmuchanie. Przy okazji te problem z USA nei dotyczy
    Polski by spadamy sobie tak odruchowo chyba.

  • 45. Data: 2008-01-16 06:59:39
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    swen pisze:
> [...]
    > innych pulapek. Nie wierze w uczciwosc, zwlaszcza gazet i tivi.
    > Tak roznie sie od ciebie, ja mysle ty przetwarzasz....

    Bzdury, akurat wlasnie w TV i gazetach trabia o krachu czas wiec udac
    sie na zakupy. Wszystkie krachy koncza sie wlasnie w momencie jak
    zauwazaja to takie sweny czy "pani domu"

  • 46. Data: 2008-01-16 11:21:09
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > smieciowe to bylo dmuchanie. Przy okazji te problem z USA nei dotyczy
    > Polski by spadamy sobie tak odruchowo chyba.

    e-banking w Polsce byl jako jeden (jak nie pierwszy!) z pierwszych w europie
    z jednego tylko powodu: testy.
    Polska zostal wybrana na krolika doswiadczalnego, wszelkie bledy,
    niedociagniecia zostaly poprawione i dopiewro przetestowany system zacza byc
    wdrazany w innych krajach.
    Polski rynek bedzie jeszcze dlugo mocno powiazany z amerykanskim, bo na
    polskim rynku 80% kapitalu spekulacyjnego pochodzi z USA, Hiszpani, UK.
    Czyli "ich" problemy dotykaja bezposrednio polskiej gieldy, moze nawet
    bardziej niz tamtej, bo "inwestorzy" pennie chca zdazyc "tam" by jeszcze cos
    wyciagnac.

  • 47. Data: 2008-01-16 11:24:44
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Pytanie jest durne, bo w tym roku jest tylko jeden styczeń.
    >
    > AK

    Ale to 7 miesiecy wiec moze ktos zrobi rachunek zyskow i strat z 7 miesiecy?

  • 48. Data: 2008-01-16 11:28:34
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Bzdury, akurat wlasnie w TV i gazetach trabia o krachu czas wiec udac sie
    > na zakupy. Wszystkie krachy koncza sie wlasnie w momencie jak zauwazaja to
    > takie sweny czy "pani domu"

    Ja o krachu pisalem w lipcu 2007 po akcji z Northen Rock. W tivi polskiej
    mowilo sie, ze krach nie nastapi bo juz bylismy po jednym... (pamietam)
    Wowczas tobie podobni nazywali mnie od troli i pankarzy czy ignorantow.
    Reklamy przescigaly sie w informowaniu ile to mozna zarobic, ja pisalem, ze
    to labedzi spiew by jeszcze zarobic... to zagluszano mnie spiewkami o 50%
    zyskach itp...
    Teraz widac kto mial racjie:)))

  • 49. Data: 2008-01-16 11:52:29
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > e-banking w Polsce byl jako jeden (jak nie pierwszy!) z pierwszych w
    > europie z jednego tylko powodu: testy. [...]

    ROTFL! Jan pisał nie o bankowości internetowej, ale o słynnym "pęknięciu
    BAŃKI internetowej" - poczytaj co to ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 50. Data: 2008-01-16 17:53:18
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 16 Jan 2008 11:24:44 GMT, swen wrote:

    > Ale to 7 miesiecy wiec moze ktos zrobi rachunek zyskow i strat z 7 miesiecy?

    Za Ciebie? Dlaczego?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki