eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFunkcje karty dodatkowej - MilleFunkcje karty dodatkowej - Mille
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
    !goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl:119
    From: cef <c...@i...pl>
    Subject: Funkcje karty dodatkowej - Mille
    Date: Tue, 23 Jul 2019 17:13:08 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <5d372403$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1563894787 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 525 80.53.118.49:51743
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:643986
    [ ukryj nagłówki ]

    Moja żona jest użytkownikiem karty dodatkowej do mojej kredytówki
    w Millenium. Od kilku dni próbuje ona ustawić w aplikacji mobilnej
    płacenie telefonem ale aplikacja wywala się przy próbie tej czynności.
    Konsultanci przez kilka dni zwodzili ją, że pracują na poprawkami,
    że coś tam robią, kazali przeinstalować (co zostało zrobione już wcześniej)
    i tak kilka razy. Aplikacja wyraźnie ma problem z tym telefonem (Samsung
    S9),
    bo nawet zwykłe ustalenie PIN-u jakiś czas temu odbyło się z problemami.
    (wyskakiwały jakieś inne ekrany, klawiatura nie przyjmowała znaków, nie
    było panelu
    klawiatury po komendzie nadaj PIN itp)
    Nawet ja ustawiłem sobie płacenie telefonem dla karty podstawowej, bo
    myślałem,
    że może to blokować jakoś tę usługę dla karty dodatkowej.
    Aż wreszcie wywołany do tablicy kierownik konsultantów oświadczył, że kartą
    dodatkową nie można płacic telefonem.
    Sprawdziłem regulaminy i nie widać takich ograniczeń, więc Pan kierownik
    dał tylko odpór.

    Kogo trzeba tam kopnąć w tym banku, żeby sprawę załatwić a nie
    przepychać z działu do działu. Trochę się obawiam, że reklamowanie braku
    tej opcji skończy się czymś w rodzaju SOA#1 czyli jest zły telefon, bo
    niby innym działa. Ale żonie telefon z innymi kartami płaci,
    więc problem raczej w sofcie Millenium.
    Może jest jakiś myk, o którym nie wiedzą konsultanci, że coś trzeba
    odznaczyć albo kliknać i pójdzie? Może trzeba raz zapłacić kartą
    podstawową? Macie jakieś pomysły?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1