  • 1. Data: 2002-10-23 08:35:35
    Temat: Fuzja ING BSK z Kredyt Bankiem?
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    http://www.parkiet.com/news/druk.jsp?idn=257280

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 2. Data: 2002-10-23 08:47:32
    Temat: Re: Fuzja ING BSK z Kredyt Bankiem?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    > http://www.parkiet.com/news/druk.jsp?idn=257280

    ale to oznaczaloby, ze ING wycofuje sie z polskiego rynku, w co za bardzo
    nie wierze - biorac pod uwage ich NN i inne rzeczy.
    Co wiecej oferta, ilosc kont itp - ING ma ich duzo wiecej (jakos 1 mln do
    350 tysiecy w KB jak sie nie myle).
    Chyba jakas kaczuszka dziennikarska - juz bardziej uwierzylbym gdyby KB +
    BIG BG sie laczyly :)

  • 3. Data: 2002-10-23 08:47:52
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    > http://www.parkiet.com/news/druk.jsp?idn=257280

    aha - a o fuzji pomiedzy BRE a KB - juz w ogole nic nie mowia?

  • 4. Data: 2002-10-23 09:02:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > ale to oznaczaloby, ze ING wycofuje sie z polskiego rynku, w co za bardzo
    > nie wierze - biorac pod uwage ich NN i inne rzeczy.

    Pamietam, ze ostatnio mowili (ING) cos o ekspansji ;D

  • 5. Data: 2002-10-23 09:08:07
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Pamietam, ze ostatnio mowili (ING) cos o ekspansji ;D

    ja bym wolal zeby ING jednak przejal KB... Jako klient ING jestem coraz
    bardziej zniechecony ich oferta od czasu polaczenia BSK i ING...

    D.

  • 6. Data: 2002-10-23 09:17:33
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Dave" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > ja bym wolal zeby ING jednak przejal KB... Jako klient ING jestem coraz
    > bardziej zniechecony ich oferta od czasu polaczenia BSK i ING...

    Ja bym wolał odwrotnie! Jestem zadowolonym klientem ING BSK, oceniam zmiany
    w tym banku i całej grupie ING PL na idące w jak najlepszym kierunku
    (poszerzanie oferty). Z kolei na północy (mieszkam w Gdańsku) brakuje mi
    nieco bankomatów ING, zaś tych KB jest co nieco.

    RJCz

  • 7. Data: 2002-10-23 09:20:34
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (poszerzanie oferty). Z kolei na północy (mieszkam w Gdańsku) brakuje mi
    > nieco bankomatów ING, zaś tych KB jest co nieco.

    chyba zartujesz ? Poszerzaniem oferty nazywasz rezygnacje z papierowych
    wyciagow czy rezygnacje z wysylki II i III sesja Eliksiru...?

    D.

  • 8. Data: 2002-10-23 09:29:18
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    AMRA napisal:
    > ale to oznaczaloby, ze ING wycofuje sie z polskiego rynku,
    > [...]

    Niekoniecznie - ponizej link do calego artykulu:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/print.html?article_
    id=509108

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 9. Data: 2002-10-23 09:38:43
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > chyba zartujesz ? Poszerzaniem oferty nazywasz rezygnacje z papierowych
    > wyciagow czy rezygnacje z wysylki II i III sesja Eliksiru...?

    Wyciągi dostaję, bo moja żona nie ma dostępu elektronicznego do konta.
    I sesja elixiru mi wystarcza w zupełności, ale ZTCW to dostęp do II sesji
    też mam (Konto Komfort z Lwem)
    Pisząc o poszerzaniu ofery mam na myśli - darmowe (czyt. w ramach opłat)
    ubezpieczenie NNW moje i mojej żony (który jeszcze bank to daje?), trzy
    bezpłatne wizyty lekarskie w Medicover. Po za tym doceniam mimo wszystko
    (czyt.: pomijając wpadkę sprzed miesiąca) lepszą obsługę elektroniczną =
    rzadsze awarie i przerwy w dostępie niż takie LGPetro czy mBanku.
    Oprócz tego widzę poszerzaną ofertę kredytową, możliwość uzyskania
    specjalnej karty Medicoveru, promocje Alpinusa i Vobisa dla klientów
    BSK -sam z tego nie skorzystałem, co nie oznacza, że nie dostrzegam starań.

    P.S. Pewne minusy też dostrzegam, ale chodzi o to, aby minusy nie
    przesłoniły plusów ;-)

    RJCz

  • 10. Data: 2002-10-23 10:09:51
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    > Wyciągi dostaję, bo moja żona nie ma dostępu elektronicznego do konta.
    > I sesja elixiru mi wystarcza w zupełności, ale ZTCW to dostęp do II sesji
    > też mam (Konto Komfort z Lwem)

    nie kazdy chce placic 12zl miesiecznie. Nie wiem czy Komfort ma dostep czy
    nie aby tylko Prestiz i VIP ?

    > Pisząc o poszerzaniu ofery mam na myśli - darmowe (czyt. w ramach opłat)
    > ubezpieczenie NNW moje i mojej żony (który jeszcze bank to daje?), trzy

    olewam to. Ubezpieczyc to sie wole sam i miec bogatsza oferte
    ubezpieczeniowa. Nie ide do banku sie ubezpieczac.

    > bezpłatne wizyty lekarskie w Medicover. Po za tym doceniam mimo wszystko

    tym bardziej nie ide do banku zeby sie za jego posrednictwem leczyc

    > (czyt.: pomijając wpadkę sprzed miesiąca) lepszą obsługę elektroniczną =
    > rzadsze awarie i przerwy w dostępie niż takie LGPetro czy mBanku.

    chyba zartujesz ? Przerwy sa regularnie podobnie jak w mBanku czy LG a
    awarie sa bolesniejsze w skutkach - typu przelewy nie wyszly albo wyszly
    podwojnie...

    > Oprócz tego widzę poszerzaną ofertę kredytową, możliwość uzyskania

    zadluzenie w koncie jest nadal drogie

> [...]
    starań.

    > P.S. Pewne minusy też dostrzegam, ale chodzi o to, aby minusy nie

    plusy o ktorych piszesz czesto nie dotycza oferty bankowej. Ja naprawde nie
    chce isc do banku po to by miec ubezpieczenie, leczenie, moze jeszcze
    bezplatny serwis samochodu i naprawe instalacji domowych ?

    D.