  • 11. Data: 2002-10-23 10:40:54
    Temat: Re: Fuzja ING BSK z Kredyt Bankiem?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Dave" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ap5sec$du4$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    >
    > olewam to. Ubezpieczyc to sie wole sam i miec bogatsza oferte
    > ubezpieczeniowa. Nie ide do banku sie ubezpieczac.

    No tak, ale takie są tendencje - ma to nawet swą nazwę bankassurance
    Poza tym oferta ubezpieczenie NNW jest tanie - jest to swego rodzaju
    ubezpieczenie grupowe! Wątpie, czy gdzieś znajdziesz takie warunki...

    > tym bardziej nie ide do banku zeby sie za jego posrednictwem leczyc

    Nikt nikogo w ING Banku nie leczy ;-) Tylko dają zniżkę na ofertę Medicoveru
    + trzy wizyty gratis. Zawsze to miło :-)

    > chyba zartujesz ? Przerwy sa regularnie podobnie jak w mBanku czy LG a
    > awarie sa bolesniejsze w skutkach - typu przelewy nie wyszly albo wyszly
    > podwojnie...

    Ja mimo wszystko mam mniej kłopotów z ING i żadnych problemów z płatnościami
    (autoryzacja ME i VE) ani z wypłatami w bankomatach - co mi się zdarzało z
    kartami mBanku. Poza tym wspomniane przez Ciebie podwójne przelewy zostały
    zwrócone tego samego dnia na konto, zaś wtedy te opóźnione dotarły do
    wszystkich kontrahentów nie I-szą ale II-gą sesją. Więc bank naprawił swoje
    błedy, których co prawda mogłoby nie być, ale nie naraził nikogo na straty

    > zadluzenie w koncie jest nadal drogie

    No fakt - też dostrzegam pewne minusy...

    > starań.
    >
    > plusy o ktorych piszesz czesto nie dotycza oferty bankowej. Ja naprawde
    nie
    > chce isc do banku po to by miec ubezpieczenie, leczenie, moze jeszcze
    > bezplatny serwis samochodu i naprawe instalacji domowych ?

    DGCC ;-) Miło być zaskoczonym kompleksową obsługą i kilkoma promocyjnymi
    ofertami. Ja doceniam to, że ING BSK dba o mnie jako o swojego klienta, jego
    drobne wady mi nie przeszkadzają, zaś zauważam poprawę w jakości obsługi. W
    końcu czasy, że bank=pani z okienka odchodzą pomału w przeszłość. Więc skoro
    nie jakość obsługi osobistej to może ułatwienia i dostarczenie przy okazji
    kilku ciekawych propozycji, które dają pewne możliwości, nic nie kosztują
    klienta i zawsze można z nich nie korzystać... Nikt nikogo nie zmusza, aby
    leczyć sięw Medicoverze ;-)
    Zaś oferta bankowa... No cóż może brakuje wypukłej karty kredytowej. Ale
    chyba karty pre-paid też postrzegasz jako poszerzenie oferty...

    RJCz

  • 12. Data: 2002-10-23 11:12:30
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    > Ja mimo wszystko mam mniej kłopotów z ING i żadnych problemów z
    płatnościami
    > (autoryzacja ME i VE) ani z wypłatami w bankomatach - co mi się zdarzało z
    > kartami mBanku.

    dopoki byly bezplatne bylem w stanie to zaakceptowac.

> [...]
    swoje
    > błedy, których co prawda mogłoby nie być, ale nie naraził nikogo na straty

    nie chodzi o straty ale o jakosc banku.

    > nie
    >
    > DGCC ;-) Miło być zaskoczonym kompleksową obsługą i kilkoma promocyjnymi

    chcialbys aby panienka z banku oferowala ci last minute oferty na wakacje
    czy komplet garnkow a moze uslugi towarzyskie ? Moze niedlugo podejdziesz z
    koszykiem po codzienne zakupy ? :-))

> [...]
    > leczyć sięw Medicoverze ;-)
    > Zaś oferta bankowa... No cóż może brakuje wypukłej karty kredytowej. Ale

    sa i to dwie. Sadze ze moglbys sie starac.

    > chyba karty pre-paid też postrzegasz jako poszerzenie oferty...

    nie potrzebuje.
    Mi nie chodzi o to ze poszerza sie byc moze oferte sciagajac innych klientow
    za pomoca kart prepaid czy ubezpieczeniem NNW. Mi chodzi o to ze
    dotychczasowym klientom zaweza sie oferte z ktorej korzystali od dawna !
    Czegos takiego nie ma chyba w zadnym innym banku...

    D.

  • 13. Data: 2002-10-23 11:41:36
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

> [...]
    > dotychczasowym klientom zaweza sie oferte z ktorej korzystali od dawna !
    > Czegos takiego nie ma chyba w zadnym innym banku...

    Racjonalizacja kosztów, he he.

    RJCz

  • 14. Data: 2002-10-23 12:40:14
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Pisząc o poszerzaniu ofery mam na myśli - darmowe (czyt. w ramach opłat)
    > ubezpieczenie NNW moje i mojej żony (który jeszcze bank to daje?)

    MultiBank ;-P