  • 1. Data: 2013-12-30 23:54:39
    Temat: GB & MasterCard
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Skumalem dziś żony konto w GB z promocyjnym Masterem
    po czym wypuściłem przez Billa przelewy na 4 stówki
    O ile pamietam do 14 albo 15.01 promocja chyba ważna
    ale nie utrwalilem sobie do kiedy maja te 50% cofki wyplacic
    - moze ktos pamieta ?

    Pozdro

  • 2. Data: 2013-12-31 08:10:43
    Temat: Re: GB & MasterCard
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-12-30 23:54, Waldek pisze:
> [...]
    > O ile pamietam do 14 albo 15.01 promocja chyba ważna
    > ale nie utrwalilem sobie do kiedy maja te 50% cofki wyplacic

    Regulamin Promocji ,,MasterCard Mobile"
    § 3 Zasady Promocji
    2. Nagroda zostanie obliczona i wypłacana przez Organizatora na Rachunek
    w terminie...

    no dobra nie będę taki ;)

    10 dni

    --
    radar

  • 3. Data: 2013-12-31 11:35:41
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 31 grudnia 2013 08:10:43 UTC+1 użytkownik radar napisał:

> [...]
    >
    > § 3 Zasady Promocji
    > 2. Nagroda zostanie obliczona i wypłacana przez Organizatora na Rachunek

    ... od zakonczenia promocji.
    Zatem najwczesniej 24 I (jest to piatek)

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2013-12-31 12:03:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2013 23:54:39 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > Skumalem dzi� �ony konto w GB z promocyjnym Masterem
    A jak powiązałeś?
    Bo żona od wczoraj próbuje: kod wpisuje itp a po wejściu w szczegóły karty ciągle
    "niepowiązana"

  • 5. Data: 2013-12-31 12:46:38
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 31 grudnia 2013 12:03:55 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > A jak powiązałeś?
    >
    > Bo żona od wczoraj próbuje: kod wpisuje itp a po wejściu w szczegóły karty ciągle
    "niepowiązana"

    U mnie bylo podobnie: ja 2x podawalem MPIN = PIN i nie powiazywalo.
    W koncu wymyslilem inny MPIN, a wtedy poszlo.
    Ciezko zgadnac, czy to byl ten powod, czy tez po prostu udalo sie za trzecim razem.

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2013-12-31 12:55:00
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "ls" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    W koncu wymyslilem inny MPIN, a wtedy poszlo.
    Ciezko zgadnac, czy to byl ten powod, czy tez po prostu udalo sie za trzecim

    U mnie poszlo od "kopa"
    co prawda zaplacilem m.in za prad
    z prawie 2 miesiecznym wyprzedzeniem
    ale licze na to ze sie po części zwroci ;)

    - dzieki za przypomnienie terminu cofki

    Pozdro