  • 1. Data: 2013-12-30 23:56:45
    Temat: Meritum - Konto Oszczędnościowe
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Meritum reklamuje swoje Konto Oszczędnościowe:

    "Konto Oszczędnościowe

    3%* w skali roku już od pierwszej złotówki
    0 zł za otwarcie i prowadzenie Konta Oszczędnościowego
    0 zł za wszystkie przelewy na konto osobiste
    pełna swoboda wpłat i wypłat oszczędności, bez utraty odsetek
    konto dostępne dla Posiadaczy konta osobistego"

    Mam już u nich kilka Kont Oszczędnościowych (na 4% do końca 2013 r.) i
    tam tylko jedna wypłata w miesiącu jest darmowa.
    Czy jeśli założę nowe Konto Oszczędnościowe, to będę mógł z niego
    wypłacać środki bez opłat dowolną ilość razy w miesiącu?
    W Regulaminach Konta Oszczędnościowego żadnych opłat za wypłatę środków
    nie znalazłem, ale wolę się upewnić, żeby przypadkiem w coś nie wdepnąć.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2013-12-31 08:42:35
    Temat: Re: Meritum - Konto Oszczędnościowe
    Od: "news.atman.pl" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > W Regulaminach Konta Oszczędnościowego żadnych opłat za wypłatę środków
    > nie znalazłem, ale wolę się upewnić, żeby przypadkiem w coś nie wdepnąć.

    Dowolną nie. Tylko 999.

  • 3. Data: 2013-12-31 14:59:45
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 31 Dec 2013 08:42:35 +0100, news.atman.pl napisał(a):

> [...]
    [...]
    > Dowolną nie. Tylko 999.

    Dzięki!

  • 4. Data: 2014-01-05 23:45:09
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > W Regulaminach Konta Oszczędnościowego żadnych opłat za wypłatę środków
    > nie znalazłem, ale wolę się upewnić, żeby przypadkiem w coś nie wdepnąć.

    Na starych kontach masz 3,4%. W dodatku: *Promocyjna stawka oprocentowania
    obowiązująca do dnia 31.01.2014 r. Poza okresem promocji stawka
    oprocentowania równa się Stawce inflacji, jednak nie więcej niż 75% Stopy
    referencyjnej NBP.

    Wiwo