  • 1. Data: 2004-03-30 19:03:22
    Temat: GE Capital Bank - najlepszy klient - program NonStop
    Od: zdan <z...@i...pl>

    Witam

    Otrzymałem od banku GE informację. Cytuję:
    "Witamy Pana w gronie _najlepszych_klientów_GE_Capital_Banku_ -
    najlepszego banku w 2003 r!
    Dziękując za wybór naszego Banku i terminowe słacanie rat, zapraszamy
    Pana do udziału w _Programie_NonStop_. Jest to Program dla najlepszych
    Klientów Banku, w którym gwarntujemy:
    - cykliczne, atrakcyjne oferty kredytowe
    - z góry zatwierdzony kredyt, bez zaświadczeń o zarobkach
    - promocje w sklepach"
    itd., itp.
    Dalej jest numer telefonu, i kilka możliwości okresu kredytowania i
    kwoty kredytu. _Brak_informacji_o_oprocenotwaniu_oraz_prowizji.

    Z ciekawości zadzwoniłem. Aby uzyskać informację o rzeczywistej stopie
    procentowej musiałem pytać 3 (słowni: trzy) razy.
    I co? No po prostu rewelacja!!!
    Dla kredytu 36 miesięcy wynosi ponad 50 % !!!!
    Dla kredytu 12 miesięcy wynosi ponad 70 % !!!!

    To jest chyba kara za terminowe spłacanie rat...

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | zdan at interia.pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 2. Data: 2004-03-30 20:05:11
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    zdan <z...@i...pl> skribis:

    >Z ciekawości zadzwoniłem. Aby uzyskać informację o rzeczywistej stopie
    >procentowej musiałem pytać 3 (słowni: trzy) razy.

    ty cos nie masz szczescie do RSP chyba ;) Nastepnym razem pytaj o RSP w
    rozumieniu ustawy z dnia .... DZ. U. nr ....

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Nie daj sie oszukac! Zostales oszukany? Przestrzez innych!
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/

  • 3. Data: 2004-03-30 20:45:11
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "zdan" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dla kredytu 36 miesięcy wynosi ponad 50 % !!!!
    > Dla kredytu 12 miesięcy wynosi ponad 70 % !!!!
    >
    > To jest chyba kara za terminowe spłacanie rat...

    A w jakiej wysokosci od nich kredyt brales (pytam tak z czystej ciekawosci),
    bo tez mam kredyt (3 tys.) i place raty regularnie i nic nie dostalem...?

    Pozdr,
    Leo

  • 4. Data: 2004-03-31 15:21:19
    Od: zdan <z...@i...pl>

    > A w jakiej wysokosci od nich kredyt brales (pytam tak z czystej ciekawosci),
    > bo tez mam kredyt (3 tys.) i place raty regularnie i nic nie dostalem...?
    Brałem na raty sprzęt w EuroAGD (3x0%) na sumę ok 850 zł. Ostatnią ratę
    spłaciłem w lutym.

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | zdan at interia.pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 5. Data: 2004-03-31 21:39:30
    Od: "Patyk" <p...@p...onet.pl>

    Szybki kredyt = drogi kredyt
    tak jest na calym swiecie jak chcesz tanio to sie musisz nalatać, jak chcesz
    szybko to zaplacisz sporo....
    pzdr
    Patyk

  • 6. Data: 2004-03-31 22:47:37
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    > Brałem na raty sprzęt w EuroAGD (3x0%) na sumę ok 850 zł. Ostatnią ratę
    > spłaciłem w lutym.

    To ja juz zupelnie nie pojmuje tej ich polityki...

    Pozdr,
    Leo

  • 7. Data: 2004-04-01 10:31:30
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Patyk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szybki kredyt = drogi kredyt
    > tak jest na calym swiecie jak chcesz tanio to sie musisz nalatać, jak
    chcesz
    > szybko to zaplacisz sporo....

    Chcialem szybko place duzo dla mnie jasne. Nie rozumiem tylko ideii programu
    Non-stop. Daje sie go klientom ktorzy tak jak Ty biora maly kredyt, a tym
    ktorzy biora 3 tys. i splacaja go regularnie przez x lat nie oferuja
    programu non-stop. Tego wlasnie nie rozumiem....

    Pozdr,
    Leo

  • 8. Data: 2004-04-01 14:25:19
    Od: "Patyk" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > ktorzy biora 3 tys. i splacaja go regularnie przez x lat nie oferuja
    > programu non-stop. Tego wlasnie nie rozumiem....

    Na zasadzie losowania klientow ktorzy splacaja terminowo. Wysokosc kredytu
    ilosc nie gra roli.
    pzdr
    Patyk

  • 9. Data: 2004-04-01 15:34:24
    Od: zdan <z...@i...pl>

    > Na zasadzie losowania klientow ktorzy splacaja terminowo. Wysokosc kredytu
    > ilosc nie gra roli.
    Może trzeba mieć spłacony cały kredyt, aby się kwalifikować?

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | zdan at interia.pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 10. Data: 2004-04-01 16:55:35
    Od: "Patyk" <p...@p...onet.pl>

    > Może trzeba mieć spłacony cały kredyt, aby się kwalifikować?

    Nie.
    Pzdr
    Patyk