  • 11. Data: 2004-04-01 20:59:40
    Temat: Re: GE Capital Bank - najlepszy klient - program NonStop
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Patyk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:406c264d$1@news.home.net.pl...
    > programu

    > Na zasadzie losowania klientow ktorzy splacaja terminowo. Wysokosc kredytu
    > ilosc nie gra roli.
    > pzdr
    > Patyk

    Nigdy nie mialem szczescia w losowaniach :) Wg mnie nie powinno byc
    losowania, tylko wys. dochodow, raty kredytu jakie splacasz i ich
    regularnosc... a nie ze bierzesz kredyt na 500 PLN na sprzet AGD-RTV a ktos
    inny bieze kredyt gotowkowy np. 3-5 tys. placi przez iles tam lat regularnie
    i co... ten dostaje mozliwosc korzystania z programu Non-stop a tamten juz
    nie bo tak "maszyna losujaca" wybrala? Troche smieszne... brak poszanowania
    dla klientow ktorzy naprawde placa duzo wyzsze odsetki przy kredytach
    gotowkowych

    Pozdr,
    Leo

  • 12. Data: 2004-04-01 21:11:15
    Od: "Patyk" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    poszanowania
    > dla klientow ktorzy naprawde placa duzo wyzsze odsetki przy kredytach

    Moze nie wyraziles zgody na przetwarzanie danych osobowych....
    z tego co wiem jak nie dostales karty to tez mozesz wziasc kredyt u nich na
    podobnych zasadach.... trzeba zadzwonic pod jakis 0801 lub 583007500 i tam
    ci wytlumacza.... jak nie wyraziles zgody to moga losowac do usranej
    smierci... :) daj szanse sie wylosowac....
    siemana
    Patyk

  • 13. Data: 2004-04-01 23:03:06
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

> [...]
    > ci wytlumacza.... jak nie wyraziles zgody to moga losowac do usranej
    > smierci... :) daj szanse sie wylosowac....

    A moze... rzeczywiscie tego nie wzialem pod uwage...
    no wiesz pisze tak ogolnie bo zawsze jest cos milo dostac od banku chociazby
    w postaci karty ktora uprawnia do wziecia kolejnego kredytu bez zbednych
    formalnosci... ale generalnie to chyba najlepiej zdala od kredytow tym
    bardziej gotowkowych...

    Pozdr,
    Leo

  • 14. Data: 2004-04-02 08:13:57
    Od: "Patyk" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    chociazby
    > w postaci karty ktora uprawnia do wziecia kolejnego kredytu bez zbednych

    jak nie wyraziles zgody to nie moga chocby chcieli...

    >[..] ale generalnie to chyba najlepiej zdala od kredytow tym
    > bardziej gotowkowych...
    Swieta prawda Amen
    pzdr
    Patyk

  • 15. Data: 2004-04-05 18:10:41
    Od: "Gabriela " <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Buhahaha Też to dostałam zadzwoniłam, choć ciężko się dogadać z ich
    konsultantami (jacyś nie typowi) i usłyszłam:

    Kredyt wysokości 4700 na 24 miesiące:

    Wysokość raty 307,35 zł (x 24 m-c) = 7376,40 zł

    - 2676,40 zł odsetek !!! czyli 56,95 % - to jakiś żart ??

  • 16. Data: 2004-04-05 23:23:22
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Gabriela " <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Kredyt wysokości 4700 na 24 miesiące:
    >
    > Wysokość raty 307,35 zł (x 24 m-c) = 7376,40 zł
    >
    > - 2676,40 zł odsetek !!! czyli 56,95 % - to jakiś żart ??

    Brzmi prawie jak Provident Polska :)

    Pozdr,
    Leo

  • 17. Data: 2004-04-06 14:08:31
    Od: GSI <q...@w...pl>

    Leon napisał:

    > Użytkownik "Gabriela " <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Brzmi prawie jak Provident Polska :)
    >
    > Pozdr,
    > Leo

    czyli 23 % na rok..też dużo

  • 18. Data: 2004-04-08 20:35:20
    Od: "yurec" <y...@o...pl>

    > Witam
    > ja spłacałem 10 x 423 = 423 zł ,pod konoec spłat dostałem karte z limitem
    3000zł a po 2-ch miesiącach podwyższono limit do 5 tys zł !? Wziąłem tę kartę
    (VISA) bo rocznie kosztuje 18 zł choć oprocentowanie konkurencyjne 29 % ;-))
    PZDR