  • 1. Data: 2008-05-28 15:34:22
    Temat: GE Money - są debeściaki
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    właśnie do mnie zadzwoniła namolna baba z GE... I mówi ,,pan tu zaznaczył,
    że zastrzega swoje dane osobowe, więc nie mogę panu żadnych ofert blebleble
    wysłać''. Ja na to -- no i dobrze, o to mi chodzi. A ona dalej nawija, że
    ma mi do zaoferowania blebleble. Ja jej, że przecie zastrzegłem i mnie
    oferty nie interesują... Ale ona że to nie oferta, a opis możliwości co to
    oni mi przez internet nie umożliwią.... Normalnie namolność 7 rzędu. Na
    koniec pyta wrednie jak oceniam ich bank od 0-10. Pytam które jest
    najniższe, a ona, że to ode mnie zależy :D Czyli ode mnie zależy czy uznam
    0 za najniżej czy 10 :D Ciekawe co zaznaczyła w ankiecie. Pewnie
    Debeściaki.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com