  • Data: 2011-07-08 12:34:11
    Temat: GETIN ONLINE nie oddaje pieniedzy z lokat !!!
    Od: "FiFi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To jest kontynuacja wątku sprzed paru dni.
    Przypomne : zerwałem lokate rewolwer 1.07.2011. Obecnie jest 8.07.2011 i
    pieniadze nadal mi nie wrociły. Dwa razy gadałem z konsultantem (po
    polgodzinnym czekaniu na telefonie). Raz powiedzial, ze maja jakies
    opoznienia i pieniadze jutro wroca, drugi raz, ze rozmawial z dzialem
    technicznym i to jakiś błąd w systemie i pieniadze juz na pewno wrocą bo on
    cos tam zrobił.. Pieniedzy jak nie było tak nie ma. Ile mnie kosztowal
    telefon nawet nie chce sprawdzac. I uciekla mi fajna aukcja Allegro. Jesli
    jakiś madrala z GO mysli ze jestem z konkurencji to moge mu podać nr lokaty.
    Ma ktos pomysl jak odzyskac pieniadze z banku? Policja? Sąd?

    Pozdr.