  • 91. Data: 2009-08-26 15:33:25
    Temat: Re: Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 26.08.09 15:42, xbartx pisze:

    > Karty brać nie musisz. Aby konto było darmowe to albo jedna wpłata w
    > miesiącu na 800pln albo depozytów na 10k pln - trochę to tylko lekko
    > uwiera.

    Nalezy jeszcze dodac, ze 800 PLN musi wplynac na ROR. Przelew
    bezposrednio na RO nie zwalnia z oplaty.

    --
    Pete

  • 92. Data: 2009-08-26 16:17:13
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 16:31:53 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > OK. A jeżeli jednak bym się na nią skusił, z różnych powodów to jeżeli oczka
    > mnie nie mylą przy lekturze TOiP eurobanku, opłata za kartę wynosi 0,95 zł?

    Miesiecznie. IMHO warto (mam 2 bo druga dla pełnomocnika). Wszystkie
    bankomaty w pl (z wyjątkiem darmowych eurobanku) po 1zł bez względu na
    kwotę, zagraniczne 5zł przy niezłych kursach.

    --
    Kojer

  • 93. Data: 2009-08-26 16:28:33
    Temat: Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Krzysztof napisał(a) w wiadomości: ...

    >Czy bank nie otwiera juz samych kont internetowych bez e-getin? Nigdzie nie
    >zauwazylem w tabelach oplat, ze konto to wycofano z oferty.

    Nie wiem.
    Gdy obowiązywały promocyjne stawki oprocentowania lokat na niektóre okresy
    (np. 4 i 9 mies.) równolegle w tabeli standardowej oferty były stawki niższe.
    Ale nie było nawet możliwości założenia lokaty "standardowej" na okres objety
    promocją (kto by zresztą chciał?...).
    Być może podobnie na zasadzie, że nowa oferta wypiera starą (niekoniecznie
    gorszą) KI nie da się już założyć... Bo co innego możliwość otwierania nowych
    kont (oferta) a co innego TOiP w której są opłaty do kont założonych wcześniej,
    wycofanych z bieżącej oferty.
    O ile się nie mylę w Getin były (są?) takie możliwości:
    ROR + dostęp do internetu, konto internetowe, konto w pakiecie e-getin?

    Arek

  • 94. Data: 2009-08-26 16:43:23
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    RobertS napisał(a) w wiadomości: ...

    >to znowu bank ogłosi nową toip i będzie trochę czasu na
    >rezygnację...poza tym jakoś konta oszczędnosciowe zwykle nie są płatne,
    >mam nadzieję, że się to nie zmieni ;-)

    O ile pamiętam, ktoś pisał tu, że w np. za oceanem bywa odwrotnie.
    Savings płatne a checking bezpłatne. Z dokładnością do uogólnień
    i przełożenia na nasze KO/RORy.
    Może witek lub bradley_st napiszą jak jest teraz?

    Arek

  • 95. Data: 2009-08-26 16:44:32
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Robert Kois" news:1c3d6rfn626l$.dlg@kojer.kojer

    > Wszystkie bankomaty w pl (z wyjątkiem darmowych eurobanku) po 1zł bez
    względu na
    > kwotę, zagraniczne 5zł przy niezłych kursach.

    Masz może Robercie jakieś porównanie jak pod względem kursów wypada eurobank
    na tle np. mBanku?
    Którą karta opłaca się bardziej kupować/wypłacać po za granicami PL?

  • 96. Data: 2009-08-26 17:32:15
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 18:44:32 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Masz może Robercie jakieś porównanie jak pod względem kursów wypada eurobank
    > na tle np. mBanku?
    > Którą karta opłaca się bardziej kupować/wypłacać po za granicami PL?

    Niestety dane dość stare z września 2008 z teneryfy. Już tu parę razy
    podawałem. Polbankową płaciłem tylko bezpośrednio (nie w bankomatach) bo
    mam kredytówkę (wypłata z debetówki za granicą 10zł co znacznie pogarsza
    kurs przy drobnych kwotach).

    "Albo Polbank+Eurobank. W Eurobanku opłata 5zł a kurs znacznie lepszy
    (przynajmniej taki był we wrześniu). Polbank: 3,28-3,30 za euro , Eurobank:
    3,33 +5zł, Mbank: 3,40 - jaki fajny wtedy kurs był ;). "

    --
    Kojer

  • 97. Data: 2009-08-26 18:00:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Robert Kois" news:hrqra9fcascs$.dlg@kojer.kojer

    > Mbank: 3,40 - jaki fajny wtedy kurs był ;). "

    :) Nooo. Tylko mi wtedy nie było do śmiechu jak przyszło na gwałt wymieniać
    euro na PLN. Ale co było a nie jest nie pisze się w rejestr.

    PS.
    IMHO jeżeli po takim kursie w PL miał by się pojawić kaganiec w postaci euro
    to bym się nie pogniewał. W końcu dla zwykłych ludzi zawsze lepiej 3,40 PLN
    = 1 euro niż wymiana 4 : 1 albo i jeszcze więcej...
    A najlepiej, że by tego dziadostwa nie było wcale - to tak oczywiście w
    ramach luźnych OTopowych przemyśleń, za które najmocniej przepraszam.

  • 98. Data: 2009-08-26 18:26:08
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 20:00:19 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > :) Nooo. Tylko mi wtedy nie było do śmiechu jak przyszło na gwałt wymieniać
    > euro na PLN. Ale co było a nie jest nie pisze się w rejestr.

    Mi akurat pasował, a i tak narzekałem bo tydzień wczesniej było lepiej ;)

> [...]
    > A najlepiej, że by tego dziadostwa nie było wcale - to tak oczywiście w
    > ramach luźnych OTopowych przemyśleń, za które najmocniej przepraszam.

    W pojedynczych przypadkach tak, ale gospodarka się niestety mało
    konkurencyjna robi.

    --
    Kojer

  • 99. Data: 2009-08-26 18:29:49
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Robert Kois" news:1ggk9qatl1rtl.dlg@kojer.kojer

    > W pojedynczych przypadkach tak, ale gospodarka się niestety mało
    > konkurencyjna robi.

    Jaki z tego wniosek - nie przyjmować tego dziadostwa bo przy PLN gospodarka
    będzie/jest jeszcze bardziej konkurencyjna :)

  • 100. Data: 2009-08-26 18:39:19
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 20:29:49 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Jaki z tego wniosek - nie przyjmować tego dziadostwa bo przy PLN gospodarka
    > będzie/jest jeszcze bardziej konkurencyjna :)

    A to zalezy przy jakim kursie. A że jestesmy małą gospodarką to paru dużych
    graczy może sobie tym kursem swobodnie manipulować. Co ogladaliśmy przez
    ostatni rok. Cholera wie co gorsze.

    --
    Kojer