  • 71. Data: 2009-08-26 12:21:52
    Temat: Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 13:17:19 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > No niby nie ma, ale ten cały token gsm... :)

    A to nie problem. Zdefiniować u Pani podczas zakładania konta jeden lub
    kilka przelewów zaufanych na swoje inne konto lub konta i wszystko działa
    pięknie bez tokena :)

    Xenocide

  • 72. Data: 2009-08-26 12:23:25
    Temat: Re: Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ls" news:edc584d7-5619-437e-9abd-b5a672159ba9@k30g2000yq
    f.googlegroups.com

    > Te Twoje 5tys. aż płaczą widząc obrastających odsetkami swoich kolegów
    > w Polbankach/Eurobankach ;)

    :) Polbank odpada. Nad eurobankiem się wacham od kilku miesięcy ;)

  • 73. Data: 2009-08-26 12:42:18
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    > No niby nie ma, ale ten cały token gsm... :)

    Skoro tylko do oszczędzania to token ci niepotrzebny, w przerwie zakupów w
    supermarkecie założysz konto online i zdefiniujesz jednego zaufanego
    odbiorcę, resztę zrobisz już w domu bo do założenia KO nie trzeba tokena.

    --
    Kojer

  • 74. Data: 2009-08-26 12:42:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 14:23:25 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > :) Polbank odpada. Nad eurobankiem się wacham od kilku miesięcy ;)

    To niepotrzebnie się wahasz jak jakiś (wa)cham ;)
    WWW EB bije na głowę polbank i getin razem wzięte. Jest szybkie,
    intuicyjne i ergonomiczne. IMO wręcz idealnie nadaje się do trzymania
    kasy i wybierania jej małymi lub większymi porcjami na konta z których
    już albo wypłacasz albo robisz przelewy gdzieś dalej.

    Xenocide

  • 75. Data: 2009-08-26 12:43:07
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Co wąchasz??
    JaC

    -----

  • 76. Data: 2009-08-26 13:00:15
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h737r1$fve$1@news.interia.pl...

    > Czy co? Można im za frajer pokazać środkowy palec? :)

    Dzwoniłem przed chwila na infolinię. Zapytałem co się stanie, jeżeli wyrażę
    na piśmie brak akceptacji nowej TOiP ( ja nie wypowiadam umowy, tylko nie
    zagadzam sie na nową TOiP) Interfejs białkowy odpowiedział mi, ze w tym
    momencie to bank wypowiada mi umowę i nie ponoszę ŻADNYCH kosztów
    przedwczesnego jej rozwiązania.

    wiatrak

  • 77. Data: 2009-08-26 13:08:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wiatrak" news:h730t1$vs$1@node1.news.atman.pl

> [...]
    > zagadzam sie na nową TOiP) Interfejs białkowy odpowiedział mi, ze w tym
    > momencie to bank wypowiada mi umowę i nie ponoszę ŻADNYCH kosztów

    A wiadomo jak to pismo ma wyglądać?
    Dodam, że ja natomiast zadzwoniłem do jednego z oddziałów Getinu. Miły (i w
    moim odczuciu kompetentny) bankier udzielił mi informacji, że mimo zmiany
    TOiP, w przypadku gdy będę chciał się z nimi rozstać to i tak zabulę 50 zł,
    a od 1 września już 100 zł.

  • 78. Data: 2009-08-26 13:10:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ąćęłńóśźż" news:h73ako$lmt$1@news.wp.pl

    > Co wąchasz??

    Klej i białą damę, ale wtedy byłem młody i głupi. To ostatnie jak widzisz
    pozostało mi do teraz.

  • 79. Data: 2009-08-26 13:16:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 15:08:57 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > bankier udzielił mi informacji, że mimo zmiany TOiP, w przypadku gdy
    > będę chciał się z nimi rozstać to i tak zabulę 50 zł, a od 1 września

    A te zapisy 50/100 pln za rozstanie to są tylko w TOiP czy są też gdzieś
    w regulaminie?

    Xenocide

  • 80. Data: 2009-08-26 13:19:11
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h73b14$m3t$1@news.interia.pl...
> [...]
    > moim odczuciu kompetentny) bankier udzielił mi informacji, że mimo zmiany
    > TOiP, w przypadku gdy będę chciał się z nimi rozstać to i tak zabulę 50

    Ale ty nie wypowiadasz umowy. Nie akceptujesz nowej TOiP i bank ma dwa
    wyjscia.
    1. Teoretyczne, prowadzi ci konto wg starej TOiP.
    2.Wypowiada ci umowę.

    Nie mozesz na pewno płacić 100zł wg nowej stawki, bo nie została przez
    ciebie zaakceptowana. Masz prawo nie akceptować nowej ToiP. Co by było ,
    gdyby np podniesiono opłate za prowadzenie konta do 200 złotych miesięcznie?
    Co ty niewolnik jesteś?

    wiatrak