  • 1. Data: 2012-03-19 00:31:01
    Temat: GO + Open znow sie wysilaja
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Daja 6.2% na 5-mies, ale Alior w tym momencie jest lepszy, bo jego 6.2% na
    6-m mozna w kazdej chwili przerwac bez utraty odsetek.

  • 2. Data: 2012-03-19 15:25:07
    Temat: Re: GO + Open znow sie wysilaja
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-03-19 01:31, Krzysztof pisze:
    > Daja 6.2% na 5-mies, ale Alior w tym momencie jest lepszy, bo jego 6.2%
    > na 6-m mozna w kazdej chwili przerwac bez utraty odsetek.

    Do mnie dzwonili z Getin z informacją, że oferują ROR-a na 9% pod
    warunkiem, że przejdę się do placówki OF i wysłucham informacji o tej
    ofercie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2012-03-19 15:48:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" jk7j4j$pgj$...@n...news.atman.pl

    : Do mnie dzwonili z Getin z informacją, że oferują ROR-a na 9% pod
    : warunkiem, że przejdę się do placówki OF i wysłucham informacji o tej
    : ofercie.

    Jakby długo nie gadali, mógłbym zgodzić się nawet na 12%. ;)
    (czyli niemal tyle, ile daje Baśka...)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-03-19 16:07:32
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-03-19 16:25, Krystek pisze:

    > Do mnie dzwonili z Getin z informacją, że oferują ROR-a na 9% pod
    > warunkiem, że przejdę się do placówki OF i wysłucham informacji o tej
    > ofercie.

    Na pewno to był ROR? Bo mnie z Open Finance na 9% oferowali IKE.

  • 5. Data: 2012-03-19 16:30:46
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-03-19 17:07, Bogdan B. pisze:

    > Na pewno to był ROR? Bo mnie z Open Finance na 9% oferowali IKE.

    Szczegółów nie znam, gość mówił, że to rachunek na który będę mógł
    wpłacać i wypłacać kiedy chcę a oprocentowany na 9%. Przejdę się (wizyta
    za tydzień) i się dowiem. Ale jeśli to jakieś IKE z regularnymi wpłatami
    to im podziękuję. Masz może link do tej ich oferty? Albo jakieś szczegóły?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2012-03-19 16:53:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Krystek napisał(a) :

> [...]
    > to im podziękuję. Masz może link do tej ich oferty? Albo jakieś szczegóły?

    To IKE w rzeczy samej. 22 lutego o 11:16 Zyga zaczął krótki wątek
    pt. "dzwoni open"
    Dodatkowo - wpłaty mogą być nieregularne i w różnej wysokości.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2012-03-19 17:07:54
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-03-19 17:30, Krystek pisze:

> [...]
    > to im podziękuję. Masz może link do tej ich oferty? Albo jakieś szczegóły?

    Szczegółów nie znam (spławiłem akwizytora na wstępie), zdaje się że
    wpłaty nie muszą być regularne. AFAIK to te 9% jest gwarantowane przez
    10 lat.

  • 8. Data: 2012-03-19 17:13:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-19, Bogdan B. <g...@r...pl> wrote:

    [...]

    > Szczegółów nie znam (spławiłem akwizytora na wstępie), zdaje się że
    > wpłaty nie muszą być regularne. AFAIK to te 9% jest gwarantowane przez
    > 10 lat.

    Po pierwsze zwracam uwagę że to jest marketingowe 9% "brutto", czyli
    jakieś 7.58%. Po drugie jak to w IKE, są roczne limity wpłat (i z tego
    co wiem wypłata nie podnosi limitu). Po trzecie jak wypłacisz przed
    osiągnięciem wieku emerytalnego, to Belka Cię nie minie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2012-03-19 17:40:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    > co wiem wypłata nie podnosi limitu). Po trzecie jak wypłacisz przed
    > osiągnięciem wieku emerytalnego, to Belka Cię nie minie.

    Przypomina mi się komiks polityczny z tygodnika "Polityka": Największe
    emerytury dostaną ci, którzy będą pracowali aż do śmierci.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2012-03-19 19:25:33
    Od: "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krystek <s...@k...art.pl> napisał(a):

    > Przypomina mi si=EA komiks polityczny z tygodnika "Polityka": Najwi=EAksz=
    > e=20
    > emerytury dostan=B1 ci, kt=F3rzy b=EAd=B1 pracowali a=BF do =B6mierci.

    Zapominacie o najważniejszej sprawie. Oprocentowanie 9% brutto jest możliwe
    tylko w zestawie z CO NAJMNIEJ dwoma pakietami regularnego oszczędzania.
    Wyjście z któregoś z produktów automatycznie cofa oprocentowanie promocyjne.
    Pomijam, że te plany to piękne produkty do umaczania w nich jeleni. Nikt,
    nigdy na nich nie zarobił nic, a wpłacać trzeba co miesiąc przez kilkadziesiąt
    lat.